Alustame aga hobiautode ja võidusõidu teemal - Velil oli nädalavahetusel hooaja esimene võistlus Audrus. Mis sai ette valmistatud, kuidas Honda mootoriga MR2 Spyder end üleval pidas, kas rekordid said purustatud ja mis edasi?

Kütuserubriigi ja automaksu teemadel on pigem vaikus - ja see on hea! Automaksu osas aga soovib kaasa rääkida uus ühendus - Eesti autoomanike liit.

Hiljuti toimus ka elektriautode mess. Osalenutel oli pigem jagada kriitikat - miks? Kas seda üritust võib ka järgmisel aastal oodata?

Nädala põhiuudiseks on General Motorsi otsus pärast 2017. aasta turult (peaaegu täielikult) lahkumist ikkagi Euroopasse tagasi tulla. Mis autodega ja millal?

Hiinlased lubavad aga tootma hakata ja ka Euroopasse tuua ühe ideeliselt väga ägeda elektrilise sportkupee. Mida kujutab endast MG Cyberster?

Natuke kehvemaid uudiseid on nii Volvolt, Teslalt kui Toyotalt - kõigil on vaja rinda pista erinevate probleemidega alates tagasikutsumisest kuni suuremahulise isikuendmete lekkeni.

Paremaid uudiseid on Volkswagenilt ja Renault'lt, kes plaanivad odavate elektriautode turgu juba lähiajal korralikult raputama asuda. Honda aga toob Euroopasse kaks „meepüssi“ - varasemad kuulajad juba teavad, mida see väljend tähendab.

Twitter sai vahepeal uue tegevjuhi, kelle osas loodetakse tõenäoliselt enim müügituge, et lahkunud reklaamikliendid tagasi ja uued juurde meelitada.

Nädala proovisõiduauto on SsangYong Musso. Stuudios on autoajakirjanikud Veli V. Rajasaar ja Indrek Jakobson. Saadet saab kuulata allolevas pleieris. Külasta ka saate Facebooki- ja Instagrami-lehte, kust saad jooksvat infot automaailma kohta ning näha proovisõiduautodega seonduvat. Head kuulamist!

1x
00:00

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid