Alustuseks mõned liiklustervitused ja väike mõtisklus, kuidas tekivad levinud stereotüübid erinevate sõidukitega liiklejate kohta. Kütuserubriigis on asjad suuremate muutusteta, küll aga on põhjust laita ühe tanklaketi kliendituge.

Britid muretsevad oma inflatsiooni vähendamise akti puudumise pärast - mitmed suurtootjad on öelnud, et oma tehaseid nad sinna ei raja. Selle vältimiseks lobistatakse akudega seotud projektidele heldemaid stiimuleid ja sujuvamat heakskiiduprotsessi.

Fordi tegevjuht ütles välja oma seisukoha suurkonkurendi GM-i otsuse kohta loobuda oma autodes Apple CarPlay'st ja Android Autost - kas tulemas on uus laine tootjate endi nutisüsteeme?

Testimas on nähtud universaalkerega Volkswagen ID.7. Kuigi seda püüti hästi varjata ja võltside summutiotste ja iluvõrega varjata, on selge - Passat Variandi aseaine on tulekul.

Saate põhiteemaks on aga sõidukite turvalisuse testimine - juba 1970ndatest on kokkupõrketestides kasutatud toonase keskmise mehe füsioloogiaga mannekeene. See on aga naised, lapsed, eakad ja ülekaalulised palju haavatavamasse olukorda jätnud. Alles nüüd on autotööstuses midagi ette võetamas.

Nädala Eloni rubriigis teeme juttu Cybertruckiga seotud arengutest, nädala proovisõiduauto on Mercedes-Benz EQS SUV. Stuudios on autoajakirjanikud Veli V. Rajasaar ja Indrek Jakobson. Saadet saab kuulata allolevas pleieris. Külasta ka saate Facebooki- ja Instagrami-lehte, kust saad jooksvat infot automaailma kohta ning näha proovisõiduautodega seonduvat. Head kuulamist!

1x
00:00

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid