Masinal on 911 GT3 368 kW (500 hj) vabalt hingav kuuesilindriline boksermootor, mis võib saavutada kuni 9000 pööret minutis ning arendada pöördemomenti 450 Nm.

Koos lühikeste käikudega PDK-käigukastiga paiskab kuuesilindriline mootor kaheistmeliste rotsteri 3,4 sekundiga kiiruseni 100 km/h. 200 km/h saavutamiseks kulub vaid 10,9 sekundit.

Võrreldes tavalise 718 Spyderiga, millel puudub tähis RS, saab uus tippversioon juurde täiendavad 59 kW (80 hj) võimsust ning jõuab 100 km/h kiiruseni pool sekundit kiiremini. Tippkiirus on nüüd 308 km/h, mitte enam 300 km/h.

Autol on topeltsiduriga seitsmekäiguline käigukast. Käiguvahetuslabad võimaldavad juhil käsi kogu aeg roolil hoida ka käike ise vahetades. Ent soovi korral on juhil võimalik pruukida ka keskkonsoolil asuvat käiguvalitsat.

Vähenenud on ka auto mass: 1410 kilogrammiga on Spyder RS 40 kg kergem kui PDK-käigukastiga 718 Spyder ja viis kilo kergem kui isegi kinnine 718 Cayman GT4 RS.

Porsche 718 Spyder RS-i esiosa on peaaegu identne 718 Cayman GT4 RS-i omaga. Põhivarustuse esiluuk valmistatakse süsinikplastist ning sellel on esikaitseraua kohal lai õhuvõtuava. Kaks NACA-õhukogurit parandavad pidurite jahutust ilma õhutakistustegurit suurendamata. Küljeliistud kaitseraua väliskülgedel suurendavad aerodünaamilist surujõudu. Esispoiler on pisut lühem 718 Cayman GT4 RS-i omast, mis koos suurema tagatiivaga tekitab Caymanil summaarselt suuremat aerodünaamilist surujõudu ning seetõttu nõuab aerodünaamilise tasakaalu saavutamiseks ka suuremat tagaspoilerit. 718 Spyder RS saab aga tagatiiva asemele silmatorkava pardisaba kujulise tagaspoileri.

Autol on niisiis käsitsi avatav ja suletav kerge ühekihiline pehme katus ehk Bimini Top. Selle konstruktsioonkoosneb ainult kahest osast: päikesevarjust ja tuulesuunajast. Mõlemad on täielikult eemaldatavad ning neid saab koos või ükshaaval autosse ära paigutada. Päikesevarju üksinda saab kasutada kui kerget varikatust, mis kaitseb juhti ja kaasreisijat tugeva päikesevalguse eest. Sel juhul jääb reisijateruum külgedelt ja tagant suuresti avatuks. Koos tuulesuunajaga moodustub aga täiskatus, mis kindlustab tõhusa kaitse vihma eest, kui küljeaknad üles tõsta. Kogu katus koos mehaaniliste osadega kaalub kõigest 18,3 kg. Seda on 7,6 kg vähem kui 718 Spyderil ja 16,5 kg vähem kui 718 Boxsteril. Juhid, kes soovivad sõiduki kaalust aga veel kaheksa kilo maha võtta, võivad sobiva ilma korral katuse tervenisti koju jätta.

718 Spyder RS-i veermik kasutab 718 Cayman GT4 ja 718 Spyderi komponente. Auto saab põhivarustusse Porsche sportseadistuses aktiivvedrustuse (PASM), mis on 30 millimeetrit madalamaks lastud. Samuti on olemas veojõusuunamise süsteem koos mehaanilise iseblokeeruva diferentsiaaliga, kuulliigenditel vedrustuskomponendid ja 20-tollised sepistatud alumiiniumveljed. Vedrustuse kõrgust, rataste külgkallet ja stabilisaatorivarva jäikust saab eraldi muuta. 718 Cayman GT4 RS-iga võrreldes on vedrud ja amortisaatorid pehmemad.

Auto sisemuses leiame RS-sportrooli, mis on kaetud Race-Texiga ning sellel on kollane „kella 12“ märgis. Põhivarustuse võidusõidu-korvistmed valmistatakse kergest süsinikplastist ja saavad ka süsinikumustriga viimistluse. Istmekatted valmistatakse mustast nahast.

Uus Porsche 718 Spyder RS maksab 163 040 eurot. Porsche 718 Spyder RS teeb oma avaliku esmaetteaste juunis Porsche 75. aastapäeva pidustustel Stuttgart-Zuffenhausenis. Kohe pärast seda järgneb ülesastumine Inglismaal Goodwoodi kiirusfestivali.

WLTP: kütusekulu keskmiselt 13,0 l/100 km, CO2-heitme hulk keskmiselt 294 g/km