Värskenduskuuri läbisid näiteks eesmine ja tagumine valgussignatuur. Esitulede signatuuris on nüüd kolm vertikaalset valgusküünt, mis on integreeritud kaitseraua läikivmustadesse detailidesse. GT varustusastet täiendab ka kolme küünise efekt leedesituledes.

Tagumiste leedtulede kolme küünisejälge meenutav valgussignatuur koosneb nüüd väiksematest detailidest, lisades autole visuaalset laiust. Lisaks sellele kasutavad leedtehnoloogiat ka tagurdus- ja suunatuled.

Lisaks tuledele on uuenduse läbinud kogu 2008 esiosa ning lisatud on ka Peugeot’ uus logo. Esiosa disain on varasemast laiem ja võimsam. ACTIVE varustuspaketis on esiosale lisatud läikiv must horisontaalne muster, ALLURE ja GT versioonidel kasutatakse kerevärvi vertikaalset mustrit.

Uuel Peugeot 2008-l on lisaks uuenduslikud valuveljed, mis on inspireeritud Peugeot 408 juures nähtud disainist. Veljed on saadaval mitmes variandis: 16-tolline NOMA velg ACTIVE versioonidele, 17-tolline KARAKOY velg ALLURE ja GT mudelitele ning lisavarustuses 18-tolline EVISSA velg GT versioonidele.

Auto sisemuses leiame ALLURE ja GT-versioonidel värskendatud disainilahendusega 10-tollise ekraani, millele GT varustusastmes lisandub ka 3D-näidikuteplokk. Juhid saavad ekraani värvi, kuvatavat infot ja selle paigutust oma soovide järgi kohandada. ACTIVE mudeliversioon on varustatud analoog-näidukutepaneeliga.

Lisaks on senine 7-tolline keskekraan asendatud 10-tollise puuteekraaniga, millega saab juhtida raadiot, telefonisätteid ning info- ja meelelahutussüsteeme. ALLURE ja GT versioonidel on kesksel ekraanil HD-resolutsioon, ekraani alla paigaldatud klaveriklahve meenutavad juhtnupud võimaldavad lihtsat juurdepääsu põhifunktsioonidele.

Peugeot kompaktse rooli külgedele on integreeritud nupud heliallikate, telefoni, helitugevuse ja hääljuhtimise jaoks. 2008 GT-versioonil on ka kokpitti ümbritsev valgussüsteem, mille kohandamiseks on juhil valida kaheksa värvivaliku vahel. Värvisüsteem on nüüdsest sünkroniseeritud ka keskse puuteekraaniga, mis võimaldab värvide automaatset muutumist vastavalt valitud sõidurežiimile.

Auto kuuekäiguline manuaalkäigukast on saanud täiustatud ergonoomilise käiguvalitsaga. Automaatkäigukastiga sõidukitel on jätkuvalt alles 2022. aasta kevadel kasutusele võetud käiguvalits. Grip Control funktsioon võimaldab uue Peugeot 2008 juhil valida kolme erineva sõidurežiimi vahel: liiv, muda ja lumi.

Elektrilise e-2008 maksimaalne võimsus on suurenenud 15%, 100 kW/136 hj-lt 115 kW/156 hj-le, ning aku maht on suurenenud 50 kWh-lt 54 kWh-le. Tänu olulistele edusammudele on auto elektriline sõiduulatus nüüd kuni 406 km (varasema 345 km asemel (WLTP)).

Uue e-2008 hinnanguline laadimisaeg avalikus laadimispunktis (100 kW) 20% juurest 80%-ni on 30 minutit, Wall Boxi (7,4 kW) puhul 4 tundi ja 40 minutit ning pistikupesast (3,2 kW) 11 tundi ja 10 minutit.

2024. aasta alguses saab 2008 ka uue 48V HYBRID jõuajami, mille südameks on 136 hj PureTech bensiinimootor, mis on ühendatud elektrimootoriga ja 6-käigulise elektrifitseeritud käigukastiga. Tänu sõidu ajal laetavale akule pakub see tehnoloogia lisajõudu madalatel pööretel ja kuni 15% madalamat kütusekulu. Linnasõidul võib uus HYBRID-süsteemiga varustatud 2008 töötada rohkem kui poole ajast täiesti heitevabal elektrilisel režiimil.

Lisaks elektrimootoritele saavad kliendid valida bensiini- ja diiselmootorite vahel. Valikus on:

• PureTech 100: 100-hobujõuline Stop & Start süsteemiga 3-silindriline 1,2-liitrise töömahuga bensiinimootor;

• PureTech 130: 130 hj, 3-silindriline, 1,2-liitrine bensiinimootor, mida saab kombineerida 8-käigulise EAT8 automaatkasti või 6-käigulise manuaalkäigukastiga;

• BlueHDi 130 EAT8: 130-hobujõuline, 1,5-liitrine 4-silindriline diiselmootor, mis on kombineeritud 8-käigulise automaatkäigukastiga EAT8 ja Stop & Start süsteemiga.

Peugeot i-Connect pakub ühenduvust Apple CarPlay ja Android Auto juhtmevaba peegeldusega. Täiustatud versioon sisaldab TomTom navigatsioonisüsteemi, mis kasutab kogu 10-tollist ekraani, tagades hõlpsa loetavuse. Süsteemi uuendatakse üle õhu, mis kindlustab selle pideva ajakohasuse.

Saadaval on niisiis kolm varustustaset: ACTIVE, ALLURE ja GT.

• ACTIVE versioonil on uus valgussignatuur, tagumine parkimisabi, automaatne kliimaseade ja 10-tolline puuteekraan;

• ALLURE sisaldab kõike, mis on leitav ACTIVE versioonis, lisaks ka 17-tollised valuveljed, parkimisabi ees ja taga ning 10-tolline digitaalne armatuurlaud;

• GT-versioonil on kõik ALLURE'i funktsioonid, millele lisanduvad täis-LED-esituled, kõrglahutusega parkimiskaamera ning võtmeta juurdepääs ja käivitamine.

Uue 2008 mõõtmed on endiselt kompaktsed: pikkus on 4,30 m, laius 1,987 m (koos peeglitega), kõrgus 1,55 m ja pagasiruumi maht 434 liitrit.

Aja säästmiseks saavad kliendid nüüd oma marsruudi üksikasjad pardanavigatsioonisüsteemile edastada nutitelefoniga. Elektrilistel versioonidel aitab MyPeugeot rakendus juhil laadimispunkte leida ja prognoosida sihtkohta jõudmisel säilinud laadimistaset.

Lisaks saavad elektrilise Peugeot’ omanikud rakenduse abil kaugjuhtida mitmeid oma sõiduki funktsioone, näiteks määrata sõitjateruumi temperatuuri, planeerida laadimissessioone ja saada reaalajas teavet auto sõiduulatuse ning aku seisukorra kohta.

Hispaanias Vigos asuvas tehases toodetud 2008 jõuab müügile 2023. aasta suvel, 2024. aastal lisandub valikusse hübriidajam.

Peugeot 2008 on müügil olnud kolm aastat ning selle aja jooksul on mudelit toodetud üle 700 000 ühiku ning elektrilist versiooni enam kui 75 000.