Uue mudeli mõõdud on 4949/1880/1468 mm (p/l/k). Tänu varasemaga võrreldes 22 mm võrra pikemale teljevahele (nüüd 2961 mm) on tagaistmel rohkem jalaruumi. Tagaistme laius on 1519 mm – seega 25 mm laiem kui eelkäijal. Sedaani pakiruum mahutab 540 liitrit.

Uue E-klassi mudelivalikusse kuuluvad esmalt neljanda põlvkonna pistikhübriidid. Kokku on neid kolm (E 300 e, E 300 e 4Matic ja E 400 e 4Matic) ning elektriline sõiduulatus ühe laadimisega ulatub nüüd juba 115 kilomeetrini.

Pistikhübriide saab laadida kuni 100 kW võimsusega. Standardvarustusse kuulub 11 kW võimsusega vahelduvvoolulaadija, valikvarustusena on saadaval 55 kW alalisvoolulaadija, millega kulub aku täislaadimiseks vaid 30 minutit.

Lisaks kuuluvad uue E-klassi valikusse poolhübriidid E 200, E 220 d ja E 220 d 4Matic.

Uut E-klassi disaini iseloomustavad lühike esiülend, pikk kapott ja suur esivõre (Progressive/Classic), mille kõrgläikega must värv viitab Mercedes-EQ elektriautodele. Auto sees pakutakse valikvarustusena näiteks armatuurlaua täislaiuses MBUX Superscreen ekraani ja 21 kõlari ning Dolby Atmosega Burmester helisüsteemi. LED-valgusribadega meeleoluvalgustus ulatub terviklikult kogu armatuurlauale ning esiustele.

Passiivse ohutusvarustuse hulka kuuluvad A-piilarist kuni C-piilarini ulatuvad turvakardinad, juhi põlveturvapadi ja esiistmete vahel asuv turvapadi. Saadaval on iPhone'i või Apple Watchi paigaldatav digivõti, mida saab jagada kuni 16 inimesega. See võimaldab eriti lihtsat kasutamist näiteks pereliikmete seas.

Valikvarustusse kuuluv tehnoloogiapakett sisaldab õhkvedrustust, ADS+ amortiseerimist ja nelikroolimist, mille puhul on tagarataste maksimaalne pöördenurk 4,5 kraadi. Pööravad tagarattad vähendavad pöörderingi kuni 90 sentimeetri võrra 11,1 meetrini. E-klassi õhutakistustegur on 0,23 ja esiosa nn tuulepind ainult 0,236 ruutmeetrit.

Sedaani hinnad avalikustatakse juunis, siis esiteletakse autost ka universaalversiooni.