ID.7 on esimene MEB-platvormil põhinev mudel, võimust on selle mootoril 210 kW/286 hj on see ID.-mudelitest siiani kõige võimsam ja suurima pöördemomendiga. Jõuajami arendustöö tehti Saksamaal Kasselis ning seal seda ka toodetakse.

Aku laadimisvõimsus on kuni 200 kW.

ID.7 on peaaegu viis meetrit pikk, auto katus kaldub kupee stiilis allapoole ja selle õhutakistustegur on vaid 0,23.

Auto sisemuses leiame 15-tollise multimeediaekraani, liitreaalse tuuleklaasinäidiku, muudetavate käsklustega multimeedianupud, uute massaažifunktsiooniga istmed ja elektrooniliselt hämardatava panoraamkatuse.

Esmakordselt on lisavarustuses saadaval Climatronic iste, millel on nii jahutus-, soojendus- kui ka kuivatusfunktsioon.

Uue Volkswageni lisavarustuses on 700-vatine Harman Kardoni helisüsteem: 14 kõlarit, kaasa arvatud subwoofer pakiruumis.

Travel Assist süsteem on võimeline teostama reavahetusi mitmesõidurealisel maanteel, kui auto liigub kiiremini, kui 90 km/h.. Iseparkimissüsteemi mälufunktsiooni abil oskab sõiduk eelnevalt salvestatud kohta end ise parkida 50 m raadiuses. Parkimisel jääb juht autosse või jälgib parkimisprotseduuri väljastpoolt sõidukit kasutades selleks nutitelefoni rakendust.

Kavade kohaselt jõuab ID.7 Euroopasse ja Hiinasse selle aasta jooksul ning Põhja-Ameerikasse 2024. aastal.