„Muutuse tulemusel ei saa enam sõnumi teel liituda teenustega, mis lisasid igakuiselt telefoniarvele kindla summa,“ ütles Elisa telekomiteenuste juht Evelin Tulp.

Perioodilisteks sisuteenusteks võivad olla näiteks iganädalaselt või -kuiselt tellitavad helinad, taustapildid ja horoskoobid.

Muutus ei mõjuta ühekordse tasuga sisuteenuste tellimist ega eritariifseid teenuseid, näiteks infotelefonide tööd, parkimisteenuseid, meelelahutusliine või saldopäringuid. Teenuste vahendamine lõpetatakse vastavalt kehtivatele lepingutele.

Kõikide klientide puhul, kes on perioodilise sisuteenusega liitunud, lõpetatakse eritasuline teenus automaatselt ning edaspidi kuvatakse liitumiskatsete peale teadet, mis viitab, et teenusega liitumine pole enam võimalik.

Perioodiliste teenuste tellimine suletakse järgmistelt lühinumbritelt: 15151, 15181, 17787, 18977.

Evelin Tulp märkis, et kuigi osade klientide jaoks võib muutus tekitada ajutisi ebamugavusi, siis on sammu taga soov rõhutada teenuste läbipaistvus.

„Kahjuks on korduvalt ette tulnud olukordi, kus näiteks laps on lepingu sisu mõistmata liitunud mõne tasulise teenusega. Keelates sellised teenused terves võrgus aitame klientidel hoiduda ebameeldivatest üllatustest,“ selgitas ta ja lisas, et kõigil täna perioodilist teenust pakkuvatel teenusepakkujatel on jätkuvalt võimalik osutuda ühekordse tasuga teenuseid.

Seega ühekordse maksega sisuteenuste tellimise võimalus jääb klientidele alles ning ühe makse kaupa on helinaid ja taustapilte võimalik tellida ka edaspidi.