48V liitiumioonakuga (mahutavus 898 Wh, millest kasutatav 432 Wh) )hübriidsüsteem koosneb 136 hj PureTech bensiinimootorist (1,2 liitrine, võimsus 5500 p/min ja 230 Nm pöördemoment 1750 p/min juures), kuuekäigulisest topeltsiduriga elektrifitseeritud käigukastist ja elektrimootorist.

Kõik uue mootori komponendid asuvad kapoti all välja arvatud aku, mis paikneb vasaku esiistme all. Akule annab tootja garantii 8 aastat või 160 000 km.

Käigukasti ehitatud püsimagnetiga sünkroonmootor arendab 21 kW (28 hj) võimsust ja 55 Nm pöördemomenti. See võimaldab sõidukil sõita 100% elektriga madala pöördemomendi korral ning aitab sisepõlemismootoril vähendada kütusekulu.

Energiakulu optimeerimiseks igapäevasõitudel töötavad sisepõlemis- ja elektrimootor koos või eraldi. Tugeva kiirenduse korral lisab elektrimootor madalatel pööretel töötavale bensiinimootorile pöördemomenti. Aeglustamisel lülitub bensiinimootor välja ja elektrimootor töötab generaatorina laadides akut.

Ainuüksi elektrimootori toel on võimalik auto käivitamine, manöövrdamine ja madalal kiirusel lühemate vahemaade läbimine linnaliikluses.

Ajam

Võrreldavate omadustega bensiinimootoriga võrreldes säästab uus hübriidajam keskmiselt kütust umbes 1 liiter 100 km kohta (WLTP). Sääst saavutatakse peamiselt linnaliikluses (-2,5 l/100 km) ja maanteel (-0,7 l/100 km), kiirteel kulu ei muutu.

Kiirustel kuni 145 km/h peatub sisepõlemismootori töö, kui juht tõstab ühtlasel kiirusel liikudes jala gaasipedaalilt, seda ka aeglustamisel. Madalatel kiirustel lisab elektrimootor pöördemomenti, mis kompenseerib turboviivitust. Nii välditakse käikude allavahetusi ja tulemuseks on suurem sõidumugavus ja parem dünaamika.

Kui juht vajutab gaasipedaali põhja, annab elektrimootor lisaks 9 kW (u 12 hj) võimsust.

Süsteem vähendab 3008 ja 5008 mudelite CO2 heitmeid keskmiselt 20 g/km võrra, kuna sõltuvalt aku laetuse tasemest saab 3008 ja 5008 linnamaasturitega sõita enam kui pool ajast täielikult saastevabas elektrilises režiimis.

Peugeot 3008 ja 5008 kasutavad kahte elektrisüsteemi. 48V süsteem varustab hübriidsüsteemi ja 12V annab voolu auto ülejäänud toimemehhansimidele. Elektrit toodab üksnes 48V e-mootor ja toodetud elektri ülekandmiseks auto 12V süsteemi kasutatakse alalisvoolu konverterit.

Uue hübriidtehnoloogiaga varustatud Peugeot’ mudelitel on ka spetsiaalne digitaalne näidikutepaneel, mis kuvab 100% elektrilist sõitu (spidomeeter on sinine), energia liikumist süsteemis, aku laetuse taset, selle töötamist Charge, Eco või Power režiimis ning elektrilises sõidurežiimis läbitud vahemaad protsentides valitud ajahetkel või teekonna lõpus.

Lisaks varustatakse need mudeli AVAS-süsteemiga (Acoustic Vehicle Alerting System), mis annab kiirusel kuni 30 km/h sõidukist märku helisignaaliga, et hoiatada jalakäijaid ja jalgrattureid lähenevast sõidukist.

Uus hübriidmootor asendab PureTech 130 EAT8 ning on peagi saadaval ka Peugeot’ 208, 2008, 308, 308 SW ja 408 mudelitel.

Uue hübriidtehnoloogiaga Peugeot 3008 ja 5008 mudeleid hakatakse tootma Sochaux’ tehases ning jõuavad Baltimaades müügile 2023. aasta sügisel.