Masin on saadaval nii pistikhübriidse P400e mudeliversioonina kui kerghübriidsüsteemiga varustatud Ingenium bensiini- ja diiselmootoritega. Pistikhübriidiga saab üksnes elektri jõul läbida kuni 64 kilomeetrit ning CO2-heitekogused kokku on 38 g/km ja kütusekulu 1,6 liitrit 100 kilomeetri kohta. Tänu suuremale 19,2 kW akule on uue Velari elektriline sõiduulatus eelmise mudeliga võrreldes kasvanud üle 20%.

404 hobujõudu ja 640 Nm pöördemomenti arendav P400e kiirendab nullist sajani 5,3 sekundiga ja saavutab tippkiiruseks 209 km/h, elektrilises sõidurežiimis kuni 140 km/h. Numbrite taga on 2-liitrine 300 hobujõudu arendav neljasilindriline Ingenium bensiinimootor ja 105 kW elektrimootor.

P400e-lon DC-kiirlaadimise tugi – 50 kW laadijaga on võimalik tühi aku 80-protsendilise täituvuseni viia 30 minutiga. Kodustes tingimustes saab aku 7 kW vahelduvvoolu (AC) laadijaga täiesti täis laadida umbes kahe ja poole tunniga.

Velar on niisiis saadaval ka kerghübriidina, kus 48V MHEV-süsteem töötab koos Ingenium bensiini- (250–340 hj) või diiselmootoritega (204–300 hj).

Valikus on elektrooniline õhkvedrustus ning lahendus nimega Adaptive Dynamics muudab pidevalt kõigi rataste vedrustust vastavalt teeoludele. Adaptive Dynamics süsteem kuulub kõigi kuuesilindriliste mudelite, PHEV-mudelite ning Dynamic HSE neljasilindriliste mudelite põhivarustusse.

Range Roveri maastikuvõimekuse tagamiseks on masinal nõudluspõhine pöördemomendiga nelikveosüsteem (AWD). Pivi Pro kaudu seadistatav Terrain Response 2 süsteemil on seitse sõidurežiimi, mida juht saab valida vastavalt sõiduoludele, iga režiim muudab mootori, jõuülekande, nelikveosüsteemi, vedrustuse ja stabiilsuskontrolli seadeid.

Mis puutub välimusse, siis lisandunud on uued Pixel LED esituled koos kalliskive meenutavate Signature Daytime Running Lights päevasõidutuledega. Tuled kasutavad kolm korda rohkem valgusdioode kui seni tuttavad Matrix LED esituled. Igas uues esilaternas on nüüd neli pikselmoodulit, millest igaühes 67 juhitavat leedi, lubades valgusvihku vastavalt vajadustele veelgi täpsemalt kohandada. Kurvivalgustus Dynamic Bend Lighting kasutab kiiruse- ja rooliandmeid, et teeoludele vastavalt valgustada ka pimedaid kurve ja äärekive.

Adaptive Driving Beam tehnoloogia suudab varjutada aga kuni nelja vastuliikuvat objekti, et vältida teiste juhtide pimestamist. Kaugtuled kohanduvad vastavalt sõidukiirusele, valgustades madalatel kiirustel teed laiemat ning üle 70 km/h sõites intensiivsemalt ja kaugemale.

Reisijateruum on muutunud minimalistlikumaks. Kasutatud on Taani firma Kvadrati villa ja Ultrafabricsi polüuretaani. Armatuurlaua keskelt leiab Pivi Pro meediasüsteemi 11,4-tollise hõljuva kumera ekraaniga, mis paikneb varasemast kõrgemal. Helitugevuse, kliimasüsteemi ja istmeseadistuste juhtnupud on mõlemal pool ekraani alati nähtaval. Virtuaalsed nupud lubavad vahetut ligipääsu kõikidele sagedasti kasutatavatele funktsioonidele, nende abil saab muuta näiteks esireas istujate kliimasätteid, heli ning Terrain Response režiime.

Iga sõidu alguses kuvatakse juhile Pre-Drive vaadet, mis võimaldab kiiret juurdepääsu sageli sõidu algushetkedel kasutatavatele funktsioonidele, näiteks aknasoojendusele ja lisavarustusse kuuluvale istmesoojendusele. Sõitu alustades algselt kuvatud valikud kaovad, asendudes tuttava kolmepaneelilise avaekraaniga, mida saab Pivi Prole omaselt enda vajaduste järgi kohandada.

Helisüsteemi on loonud Meridian, mis on masinasse mahutanud kuni 17 kõlarit ja 750 W võimendiga 3D Surround Sound Systemi.