Elke Mustamäe müügidirektor Henrik Henk rääkis, et 5. põlvkonna hübriidsõidukid on varustatud senisest kergema ja võimsama elektrimootori ja veoakuga, mis tagab paremad sõiduomadused.

Muuhulgas läbis uuenduse ka hübriidi juhtmoodul. Uuenduste tulemusena paranes hübriidmootoriga Toyota Corolla kiirendus 0-100 km/h 1,7 sekundi võrra 9,2 sekundini.

„Täienduste tulemusena on sõidukil parem üldine jõudlus, juhitavus ning madalamad CO2 heitmed. Ühtlasi on uue põlvkonna hübriidid ka oluliselt vaiksemad, seda eriti kiirendades,“ ütles Henk.

Uued hübriidsõidukid tulevad turule kahe erineva võimsusega hübriidmootoriga – 2,0 ja 1,8 liitrisega.

„Eesti turul saab seda mudelit ainult 2,0 liitrise ja 197 hobujõuga hübriidmootoriga. Masinal on ühtlasi liitiumioonaku, mis on senisest 40% kergem. Lisaks on aku paigaldatud tagaistmete alla, vabastades ruumi pagasiruumist,“ sõnas Henk.

Uue hübriidtehnoloogiaga masinal on ka täiustatud sõiduabisüsteeme. Ühena näiteks „Emergency Driving Stop System“ süsteemi, mis peatab sõiduki juhi ootamatu terviserikke korral. Lisaks on täiustatud avariiennetussüsteemi (PCS – Pre-Collision System) ja liiklusmärkide tuvastamise süsteemi.

Esimesed 5. generatsiooni hübriidsõidukid on Eestis juba kohal ja esimesed tellijad on oma autod ka juba kätte saanud. Järgmiseks kohandatakse 5. põlvkonna hübriidtehnoloogia ka ülejäänud Corolla mudelitele: luukpära, sedaan- ja universaalkerega Toyota Corollale.