Tootja teatel saavutab mootor maksimaalse võimsuse 405 kW (550 hobujõudu) 6250 pöörde juures minutis. Jõuallika pöördemoment on 650 Nm. Võimsuse kasv tuleneb peamiselt turbolaadurite rõhu tõstmisest 1,7 baarilt 2,1 baarile.

Kuni 7200 pööret minutis kannatava mootori heli summutab kaheharuline elektriliste klappidega summuti, mille tagumine pütt on kaalu säästmiseks tehtud titaanist ning mille väljaulatuvad kaks torupaari on värvitud mattmustaks. Summuti konstruktsioon võimaldab SPORT või SPORT+ režiimi valides auto häält sportlikumaks muuta.

Auto suudab paigalstardist 100 km/h saavutada 3,4 ja 200 km/h 11,1 sekundiga. Kiirendamine kiiruselt 80 km/h kiiruseni 120 km/h võtab neljanda käiguga aega 2,6 sekundit. Tippkiirus on elektrooniliselt piiratud 302 km/h peale.

Keskmine kütusekulu jääb WLTP tsükli kohaselt vahemikku 10,4-10,1 liitrit sajale kilomeetrile, Co2 gaasi eraldab sõiduk WLTP standardi kohaselt keskmiselt 234-229 grammi kilomeetri kohta.

M3 CS nelikveolise M xDrive veoskeemi ja mootori vahel toimetab kaheksakäiguline M Steptronic käigukast koos Drivelogic tarkvaraga. Drivelogic tarkvara võimaldab juhil muuta käigukasti iseloomu ja valida sportliku, mugava ja ringrajale mõeldud režiimide vahel.

Auto M xDrive vahekast on varustatud elektrooniliselt juhitava mitmekettalise siduriga, mis võimaldab sujuvalt ja vastavalt vajadusele muuta veojõu suhet esi- ja tagasilla vahel. Mitmekettalise siduri õlitussüsteem on, sarnaselt mootori õlitussüsteemiga, mõeldud vastu pidama võidusõidu karmidele tingimustele. M3 CS tagarataste haarduvust parandab kurvides kiirendamisel M seeria aktiivne differentsiaal (Active M Differential).

Nelikveosüsteemi saab soovi korral lülitada sportrežiimi (4WD Sport mode), samuti saab juht välja lülitada stabiilsuskontrolli ning muuta auto vaid tagaveoliseks.

M3 CS ringrajale mõeldud esirehvide mõõt on 275/35 ZR19 ning tagarehvide oma 285/30 ZR20, soovi korral saab klient lisatasuta nende asemel valida tavakasutuseks mõeldud rehvid. M kergveljed on standardvarustuses kuldpronksi värvi, soovi korral saab neid tellida mattmustana. M3 CS pidurisadulad värvitakse ostja soovi korral kas punaseks või mustaks, M Carbon piduripaketi puhul on võimalik valida kuldse ja punase värvi vahel.

Süsinikkiuga tugevdatud polümeeri (CFRP) on kasutatud nii auto sise- kui välisdisainis, lisaks süsinikfiibrist katusele on samast materjalist valmistatud ka sõiduki kapott, tagumine spoiler ja difuuser, eesmised õhuvõtuavad, küljepeeglid ja eesmise põrkeraua alumine osa.

CFRP-st on valmistatud ka keskkonsool, käiguvahetuslabad ning rool. Lisaks aitavad sõiduki kogukaalu vähendada M Carbon korvistmed. Võrreldes BMW M3 Competition Sedan M xDrive mudeliga annavad erinevad kaaluvähendamise meetmed kokku ligi 20 kilogrammise kokkuhoiu (auto täismass on 2245 kg).

Auto välisilme teeb eriliseks vaid M seeria mudelitele mõeldud metallikvalge värv (Frozen Solid White metallic), soovi korral saab autot soetada ka rohelise (Signal Green solid), metallikhalli või metallikmustana (Brooklyn Grey metallic ja Sapphire Black). Teistest M seeria mudelitest eristab CS-i raamideta punaste kontuurjoontega markeeringut „M3 CS“ kandev neeruvõre.

Puna-musta kujundusega elektriliselt reguleeritavad ja soojendusega M carbon korvistmed on kaetud Merino nahaga, rool aga Alcantara nahaga.

M3 CS armatuurlaud on M-seeriale kohaselt juhile orienteeritud, salongist leiab nii 14,9- kui 12,3-tollise ekraani. Juhti abistab BMW 8. põlvkonna operatsioonisüsteemil põhinev Intelligent Personal Assistant, mida on võimalik juhtida nii häälkäskluste kui puutetundliku ekraani abil. BMW Live Cockpit Professional sisaldab ka BMW navigatsioonisüsteemi.

Keskkonsoolil asuva nupu abil saab seadistada mootori, veermiku, rooli, pidurisüsteemi ja M xDrive tööd. Soovi korral saab juht salvestada kaks seadete kogumikku, mis sisaldavad DSC, automaatse start/stopp-süsteemi ning käigukasti seadistusi. Režiime saab valida roolil asuvat M-nuppu kasutades.

Standardvarustuses olev M Drive Professional pakett sisaldab nii driftimis- ja võidusõidu abilisi M Drift Analyzer ja M Laptimer kui 10 seadega M Traction Control-i, mis on mõeldud maksimaalsete tulemuste saavutamiseks kinnisel ringrajal.

Standardvarustusena pakub BMW muuhulgas kahetsoonilist kliimaseadet ning Harman Kardon helisüsteemi. Juhiabidest tulevad põhivarustusena kaasa nii eesmise kokkupõrke hoiataja, sõidurajalt lahkumise hoiataja, kiirusepiirangute kuvaja kui parkimisdistantsi abiline.

BMW alustab M3 CS mudeli tootmist selle aasta märtsis ettevõtte Müncheni tehases. M3 CS hind Eestis algab 156 050 eurost.