Pistikhübriidmudel on järg 2020. aastal tutvustatud MX-30 elektriautole ning Euroopa-välistel turgudel pakutavale MX-30 kerghübriidile. Uus mudel suudab täislaetud akuga läbida üksnes elektrimootori toel kuni 85 kilomeetrit.

MX-30 e-Skyactiv R-EV

Rattaid käitab autol alati vaid elektrimootor.

Mazda valis uues pistikhübriidmudelis generaatorit ja elektrimootorit toetama uue rootormootori tähisega 8C. Elektrilise jõuajami võimsuseks on 125kW, liitiumioonaku mahutavuseks 17,8 kW ja kütusepaaki mahub 50 liitrit bensiini.

MX-30 e-Skyactiv R-EV

Brüsseli autonäitusel näidatud MX-30 e-Skyactiv R-EV on Edition R erimudel, mis on saadaval kohe, kui uus sõiduk müüki jõuab. Edition R erimudeli disainis torkab silma Maroon Rouge Metallic aktsentvärv, mida kasutatakse katusedetailidel. Sama värvitooni kasutati ka Mazda esimese sõiduauto R360 Coupe katusel. Kere ning sõitjateruum on viimistletud mustaga tooniga. Erimudelil on kordumatud disainielemendid, nagu näiteks rootorikujulised tikitud embleemid põrandamattidel ja istmete peatugedel.,

MX-30 e-Skyactiv R-EV