Reklaamidel on kõige suuremas kirjas kuvatud totokorraldaja nimi ning seejärel välja toodud ka kaart, kus asub selle nime kandev baar. Ehk et Unibet on rentinud endale ühe väikese baari ruumid vanalinnas, hoiab seda viiel päeval nädalas õhtustel aegadel avatuna, varustanud selle oma reklaamidega ja sel viisil on saadud justkui roheline tuli ka Unibeti enda välireklaamile, mis muidu oleks seadusega keelatud.

Ametnikud selles probleemi ei näe.

„Hetkel ei nähtu teavet, mille põhjal võiks järeldada, et Unibet Sports Bar puhul on tegemist hasartmängukohaga,“ kinnitas Fortele tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti infoühiskonna talituse juhataja Helen Rohtla.

Tema sõnul peavad hasartmängu puhul olema täidetud kolm tunnust korraga: mängija panuse tegemine, mängu tulemusel võib mängija saada võidu ja mängu tulemus määratakse osaliselt või täielikult juhuslikkusel põhineva tegevusega või see sõltub eelnevalt mitteteadaoleva sündmuse toimumisest.

„Kuna ei reklaamita hasartmängukohta, siis ei ole tegemist ka hasartmängu reklaamiga,“ leidis Rohtla.

Ka Unibeti nimetuse kasutamine baari nimes ei muuda TJJA hinnangul plakatit hasartmängureklaamiks.

Unibeti kaubamärgi omanikuks on Maltal registreeritud ettevõte Lexbyte Digital Limited ning selle alt pakutakse veebiõnnemängu- ehk hasartmänguteenuseid. Sama ettevõte on Eestis registreerinud ka kaubamärgi Maria Casino.