Alustuseks aga ajakohane automõte: mida teha, kui autouksed külmaga ei avane? Lahendusi on rohkem kui need, mis esimesena pähe tulevad!

Räägime kiirelt ka Pronksi tänavast, uutest tehnilistest passidest, kütusehindadest ja tarbijahinnaindeksist. Kes on maailma suurimad kütusetootjad ning kes on siiani suurim võitja Vene-Ukraina sõjas?

Nädala kadunukese rubriigis on seekord kaks sõiduvahendit, millest üks meie saates veidi ebatavalisem külaline - vihjeks võib öelda, et kuninganna Elizabeth II ei ole ainuke sel aastal lahkunud kuninganna.

Uudismudeleid on ette näidata nii Toyotal, Opelil, Peugeot'l kui Volkswagenil. Viimasel on uudiseid lausa kolm ja üks neist puudutab Golfi, mis varasema info põhjal pidi ajalukku kaduma. Nüüd aga teatati, et nii see ei lähe - Golfi nime kandev elektriauto tuleb mudelivalikus ID. 2 ja ID. 3 vahele ning hakkab tõenäoliselt kandma nime ID. Golf.

Üle pika aja on põhjust rääkida ka Rivianist ja sellest, kuidas läheb nende plaan käesoleva aasta lõpuks 25 000 autot toota. Räägime ka Eesti autogala tulemustest ning Soome ja Läti aasta auto valimistest ja pingereast. Saate lõpetab nädala proovisõiduauto, milleks oli Maserati Grecale GT.

PS. Vigade parandus – Grecale tipmisest, Trofeo versioonist rääkides lipsas sisse viga. Alfa Romeo Quadrifoglio mudelid ei jaga Maseratiga sama mootorit. Vabandust!

Stuudios on autoajakirjanikud Veli V. Rajasaar ja Indrek Jakobson. Saadet saab kuulata allolevas pleieris. Külasta ka saate Facebooki- ja Instagrami-lehte, kust saad jooksvat infot automaailma kohta ning näha proovisõiduautodega seonduvat. Head kuulamist!

1x
1x
  • 0.25
  • 0.5
  • 0.75
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 2
00:00

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena