Tootja teatel on masinal suurema mahtuvusega akupaki toel Priuse ajaloo madalaim CO2 heide – WLTP järgi vaid 19 g/km. Seejuures pakuvad esiteljele paigaldatud elektriajam (163hj) ja 2-liitrine bensiinimootor 152hj) kokku 223 hj (164 kW) võimsust. Praeguse Prius pistikhübriidi 122 hj (90 kW) ajamiga võrreldes on edasiminek seega tuntav.

Tagaistme all paiknev 13,6 kWh liitiumioonaku võimaldab kuni 69-kilomeetrist täiselektrilist sõiduulatust. Auto katusele on kõrgema varustusastmega versioonide puhul paigutatud täiendava laadimise huvides päikesepaneelid.

Uus ennetav sõiduabisüsteem (PDA) teavitab juhti võimalikest ohtudest ja aitab neid roolimise ja pidurdamisega vajadusel vältida, kui takistuse ennetamise abiline (OAA) tuvastab kaugusest läheneva objekti. Aeglustamisabi (DA) aeglustab autot nutikalt vastavalt liiklusele ja tee suunale, kui gaasipedaal vabastada. Roolimisabi (SA) tuvastab tee suuna ja kohandab roolivõimendi tööd, et aidata kurve sujuvamalt läbida.

Auto hinnad ei ole veel teada.