Mis leedu autoajakirjanikke just eriti paelus, olid auto aktiivvedrustus ja istmed. Mõlemad kannavad nime „Advanced Comfort“.

Istmed on tootja teatel varustatud suure tihedusega polsterkihi ja paksendatud struktuurvahuga, mis peaksid just pikkade sõitude tarvis sobiva tunde looma. Mis vedrustusse puutub, siis Prantsuse tootja kasutab oma uues sõidukis progressiivset hüdraulilist vedrustust, mis võimaldab vedrustuse jäikust vastavalt teeoludele korrigeerida. C5 X-i hübriidversioonil on ka aktiivvedrustus, mis võimaldab juhil vedrustuse sätteid ise muuta – režiime on täpsemalt kolm.

Žüriiliige Justas Lengvinas rääkis veel, et istmed on valmistatud spetsiaalsest materjalist, mis aitab sõitjad isoleerida tee ja rataste kokkupuutel tekkivast vibratsioonist ning istmed toetavad hästi ka sõitjate alaselga. „Mõnel juhul sooviksin selle mudeli mugavust võrrelda isegi S-klassi Mercedesega.“

Auto sisemuses esimene osa näeb välja selline

Citroën C5 X

Mahutavusega on sellele autol universaalile kohaselt kõik väga hästi. Pakiruumi mahutavuseks on 545 liitrit, mis suureneb tagumisi istmeid alla klappides 1640 liitrini – sellel on tasane põrand, lai laadimisava, madal lävepakk ja sirged külgseinad. Mootoriga tagaluugil on olemas ka käed-vaba funktsioon.

Uus mudel on saadaval nii bensiinimootoriga kui pistikhübriidina. Hübriidajamil on võimust kokku 225 hj (sellest bensiin 180 hj ja elekter 110hj) see on võimeline üksnes elektriliselt sõitma maksimaalselt 55 km.

Mugavusvarustuses on kõikvõimalik olemas. Olgu selleks värviliselt esiklaasile kuvatav näidutepaneel või adaptiivne kiirusehoidik ja sõidurajal paiknemise abisüsteem, tagurdamisel ristliikluse hoiatus.

Multimeediaekraan on suur ehk 12-tolline. Laadimiseks on saadaval 4 USB Type-C tüüpi pistikut ning juhtmevaba laadimisalus (olemas on ka juhtmevaba mobiili Mirror Screen).

Proovisõit autoga tõestas otsekohe ka seda kui hästi see masin tee peal püsib. Transpordiameti targal juhtimisel oli ülemöödunud laupäeval Mäo ja Paia risti vaheline maanteelõik kaetud täies ulatuses peegelsileda jääga, et see auto püsis suhteliselt muretult rajal ka lamellidega. Edasi lumistele, kitsastele, järskudele talvistele metsateedele – masin oli jätkuvalt kindlus ise. Istub teel kui valatult ja istmed on tõesti mugavad.

Citroën C5 X

Mis välimusse puutub, siis on tootja suutnud praktiliseks loodud autole anda isegi üllatavalt elegantsed voolavad välisjooned, katusejoon rõhutab veel eriliselt auto pikkust, mis ühtlasi annab tagareas istujatele vägagi avara jalaruumi:

Citroën C5 X

Kui vaadata laoautode seisu, siis hinnad algavad 36 170 eurot ja jõuavad välja 57 620 euroni. Selles autos on kokkuvõtvalt päris paljud head asjad kokku saanud: äärmine praktilisus, suur mugavus istmete ja vedrustuse näol, elegantne välimus, kaasaegsed juhiabisüsteemid.