Sellega autentimine on täiendav isikutuvastuslahendus lisaks olemasolevale Smart-IDle, mobiil-IDle, biomeetriale ja PIN-kalkulaatorile.

„Swedbanki välja töötatud PIN-koodiga autentimine annab klientidele täiendava sisselogimisvõimaluse ja alternatiivi olukordadeks, kui mingil põhjusel mõne muu autentimislahenduse töös esineb ajutiselt häireid,“ ütles Swedbanki klienditeenuste juht Ede Raagmets.

Siiski, PIN-koodiga autentimise võimalus tuleb kasutajatele mitmes etapis selle aasta lõpuni. See tähendab, et kõikidel kasutajatel ei ole uus funktsioon koheselt kättesaadav, vaid see ilmub äpi uuenduse käigus lähikuudel.

„Kliendid, kelle jaoks uus autentimisfunktsioon on muutunud kättesaadavaks, saavad Swedbanki mobiilirakenduse avades märguande uus funktsioon kasutusele võtta. Kui kasutaja sellest loobub, siis saab ta soovi korral ka hiljem ise äpis seadete alt selle funktsiooni aktiveerida,“ lisas Raagmets.

Kuidas seadistada PIN-koodi

PIN-kood peab koosnema 5–8 numbrist, mille kombinatsiooni ei ole võimalik kergesti ära arvata.

„PIN-koodi kasutamine on sama turvaline kui teised olemasolevad sisselogimismeetodid. Eeldades, et kasutaja järgib nutiturvalisuse reegleid – hoiab koodi enda teada, ei kasuta sama koodi erinevates rakendustes jne. Kasutusturvalisust ja valmisolekut erinevateks olukordadeks tõstab oluliselt ka see, kui kasutajal on oma rahaasjadele ligipääsuks mitu erinevat lahendust. Just seda uus PIN-koodiga sisselogimislahendus lisaks olemasolevatele ka pakub,“ täiendas Raagmets.