FOTOD | Renault toob Pariisi autonäitusele uue elektrilise Kangoo
(5)
Prantsuse autotootja Renault toob järgmisel nädalala avalikkuse ette oma seni pigem tarbesõidukiks mõeldud mudeli Kangoo uusima elektrilise ehk E-tech Electric versiooni, mis on nüüd sobivaks disainitud ka näiteks pereautona kasutamiseks.
Masina 90 kW (120 hj, 245 Nm) mootor koos 45 kWh akuga tagab tootja kinnitusel 285 km sõiduulatuse. Akudele kehtib 8-aastane või 160 000 km garantii. Enne seda vahetab Renault need tasuta välja, kui nende võimsus langeb alla 70% nende nimivõimsusest (SoH).

Auto sisemusse vaadates on tekitatud korralik tagumine istmete rida: selles on kolm kohta, ette-taha liigutatavad ja piisavalt kõrged selleks, et üle eesistujate ette vaadet omada.
Auto pakiruum on seejuures 850-liitrine, võimalus on seda laiendada 2500 liitrini taguse rea toolide liigutamise teel.

Uue lahenduse on saanud katuselatid, millest saab raami moodustada tööriistu kasutamata.
Juht saab valida kolme regeneratiivse pidurdusrežiimi vahel:
B1: piiratud regenereerimine, kiirteedel ja kiirteedel sõitmiseks
B2: vaikimisi regenereerimine tavasõidul, on sarnane sisepõlemismootoriga sõiduki omaga
B3: maksimaalne regenereerimine liiklusummikutes või mägiteedel kasutamiseks
Teave valitud sõidurežiimi, elektrilise toitehalduse ja juhiabisüsteemide kohta kuvatakse 10-tollisel digitaalsel värviekraanil.

Kangoo E-Tech Electricul on kahetsooniline kliimaseade, mis töötab soojuspumbaga. Pump soojendab õhku talvel ja jahutab seda suvel, kasutades sama põhimõtet nagu pöördkliimaseadmed. Küttesüsteem kogub kaloreid väljast ja kannab need sisse, jahutussüsteem aga eemaldab kalorid sõitjateruumist ja vabastab need sealt välja. Soojuspumba kasutegur on optimaalne vahemikus -15°C kuni +15°C.
Täiesti uus Kangoo E-Tech Electric on varustatud kahe sisseehitatud akulaadimissüsteemiga:
11 kW 3-faasiline vahelduvvoolu laadija koduseks kasutamiseks
22 kW vahelduvvoolu kiirlaadija, mis võimaldab 2 tunni ja 30 minutiga 5%-lt 80%-ni, ja 80 kW alalisvoolu laadija, mis võimaldab taastada 170 km umbes 30 minutiga

Kliendid saavad uuele versioonile tellimusi esitada alates 17. oktoobrist Pariisi autonäituse ajal ja tarned saabuvad 2023. aasta alguses.
Autot toodetakse Renault' tehases Maubeuge'is, Põhja-Prantsusmaal. Mootor ja laadijad on valmistatud Renault’ tehases Normandias Cléonis.