Uus logo on uuendatud tõlgendus 1919. aastal André Citroëni loodud logost, mis tähistas ettevõtte tolleaegset peamist tegevusala – projekteeriti ja toodeti metallist noolekujulisi „kalasabahammastega“ hammasrattaid. Seesama „deux chevrons“ (kahe noolepea) element on läbi aastate olnud Citroëni identiteedi osa.

Uues logoversioonis on originaaliga võrreldes laiemad noolepead ning õhem ovaal nende ümber.

Cirtoeni uus logo

„Viisime brändi tulevikusuunad kokku minevikuga - André Citroëni esimese logoga, mis loodi esindamaks taskukohast ja innovatiivset liikumist. See ajaloost inspireeritud uus identiteet saab lähiajal järjest olulisemaks ja nähtavamaks osaks meie toodete disainis,“ selgitab Citroëni disainer Alexandre Revert.

Uue logoembleemi debüüti saab näha Citroëni ideeauto avalikustamisel septembri lõpus. Seeriatootmise autotele jõuab uus logo mudeliuuenduste käigus alates järgmise aasta teisest poolest.

Lisaks uuele logole värskendatakse kogu brändi visuaalset identiteeti, lähtudes uuest signatuurist „Nothing Moves Us Like Citroën“ (miski ei liiguta meid nii nagu Citroën).