Eelmisel neljapäeval toimunud elektrisõidukite teemapäeval sai selgemaks ostutoetuseid puudutav – toetuste kogusumma on viimase toetusprogrammi 570 000 € asemel lausa 10 miljonit. Mida ja kuidas siis toetatakse?

Kuigi Eesti ja Läti kütusehinnavahe on suurenenud, ei ole veel täheldada suuremat kütuseturismi, mida paljud ennustasid. Mida aga oleks meil lätlastelt õppida, et kütusehinda alla tuua? Ühtlasi on kütuste hinnatõus üha enam inimesi ühistranspordi poole vaatama pannud – mida näitab statistika?

Augusti automüügis on mõned suured üllatused – eriti esikohale platseerunud automudel. Kaeme vahelduseks ka Venemaa automüügi poole, kus hõisatakse välja suuri kasvuprotsente – aga nagu kõigi Vene asjadega, on ka seal suur konks.

Räägime ka VW uue tegevjuhi poolt välja öeldud plaanidest kontserni juhtimise osas, Riviani ja Mercedes-Benzi koostööst ja sellest, et Tesla on lõpuks lubanud ka „vaeste eurooplaste“ peale mõelda.

Nädala automõte puudutab isikliku auto omamist, nädala proovisõiduauto on aga vana hea suure muudatusega – ehk Veli MR2 Spyder, mis hooaja viimaseks võistluseks töötava aeropaketi külge sai. Kas oli õigus kõigil, kes ütlesid, et nii jõuetul autol pole aerost midagi kasu, või olid asjalood teisiti?

Stuudios on autoajakirjanikud Veli V. Rajasaar ja Indrek Jakobson. Saadet saab kuulata allolevas pleieris. Külasta ka saate Facebooki– ja Instagrami-lehte, kust saad jooksvat infot automaailma kohta ning näha proovisõiduautodega seonduvat.

1x
00:00