Mudelite jõuallikaks saab uus elektriajam, mille keskmine energiakulu on kõigest 12,7 kWh, kuid suudab samas pakkuda 115 kW (156 hj) võimsust ja tagada sõltuvalt varustustasemest sõiduulatuseks üle 400 km (WLTP), ehk siis kõigest 12,7 kWh kulub 100 km kohta. Pöördemomendi näitajaks on 260 Nm.

Uued mudeliversioonid on saadaval Allure ja GT varustustasemes ning jõuavad turule 2023. aasta sügisel.

Elektriliste mudelite sõitjateruumis on tavaversiooniga võrreldes rohkem avarust ning need on varustatud 18-tolliste alumiiniumvelgedega, mille aerodünaamilised omadused aitavad tootja teatel parandada sõiduki efektiivsust.

Uuele ajamile lisaks on mudel varustatud ka uue põlvkonna täiustatud keemilise koostisega akuga: 54 kWh (kasulikku 51 kWh) 400-voldine kõrgepingeaku koosneb 80% niklist, 10% mangaanist ja 10% koobaltist.

Sõidureziimideks on masinatel ECO, NORMAL, SPORT ja „BRAKE“ sõidurežiimiga on võimalik kasutada ka regeneratiivset pidurdamist.

Uute elektriliste mudelite standardvarustusse kuulub 11 kW kolmefaasiline laadija ning avalikust 100 kW laadimispunktist saab sõiduki aku 20%-lt 80%-le laadida vähem kui 25 minutiga.

Pakutavate juhisüsteemide hulka kuuluvad näiteks „Stop and Go“ funktsiooniga eesliikuja kiirusega kohanduv püsikiirusehoidja, pika tuvastusulatusega (75 meetrit) pimeala jälgimissüsteem ja Rear Traffic Alert süsteem, mis hoiatab tagurdamisel ohu eest.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid