Põhjuseks on probleemid oma autodega, millele pole otse Tesla esindajatega suheldes olnud võimalik lahendust leida. Paljud kritiseerivad kehva klienditeenindust, teised jälle toovad välja tühjad lubadused ja ignoreerimise. See on paljudele olnud viimaseks õlekõrreks.

Kuigi Tesla alustas enda taskukohaste elektrisõidukite tootjana turundamisega, toimus üpris ruttu liikumine kõrgemasse turusegmenti sakslaste preemiumklassi autodega konkureerima. Seda ärritavamana võivad mõjuda nii puudulik kliendisuhtlus kui ka kvaliteediprobleemid autodega.

Eriti arvestades seda, et enamus nimetatud kvaliteediprobleemidest pole kellelegi enam uudiseks – kehv värvkatte kvaliteet, rooste, valetav sõiduulatus, sõitjateruumi soojenduse rikked, külmas kinni jäätuvad ukselingid, mured tulede ja multimeediasüsteemi ekraanidega, pagasiruumi pääsev vesi, kehvasti kinnitatud sisustuselemendid, vähenev võimsus ja palju muud, millega saab tutvuda ka streikijate kodulehel.

Norra omanikke ärgitas näljastreigile aga hoopis aeganõudev klienditeenindusega suhtlemise protsess, mida on kritiseeritud ka Ameerika Ühendriikides. Et kellegagi Teslast jutule saada, tuleb väga pikalt oodata. Kui lõpuks see võimalus avaneb, lubatakse tavaliselt tagasi helistada, mida aga ei juhtu. Sotsiaalmeedias näljastreigiga „lehvitamine“ on norrakate arvates suurepärane viis pälvida Tesla tegevjuhi Elon Muski tähelepanu ning sundida firmat jalgu kõhu alt välja võtma ja probleemidega tegelema.

Suure tõenäosusega see uudis Muskini ka jõudis, sest veidi aega hiljem tviitis ta lühidalt, et paastumine teeb enesetunde paremaks:

Kas tegu on sarkastilise vastulausega või püüab Musk SEO abil päästa Tesla ja näljastreigiga välja tulevate otsingute tulemusi, pole veel selge ning sellekohast kommentaari ei andnud ei Musk ega teised Tesla esindajad. Küll aga lendas Musk oma eralennukiga samal päeval Norrasse… Kas see on seotud, pole samuti selge.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid