Uus mudel on 340 mm senistest pikem. Kolmandas istmereas leiame soojendusega istmed, pehmendusega käetoed, hoiualad ning USB-C pistikud.

Kõige tagumisse istmeridda pääsemiseks tuleb teise rea istmeid nihutada ettepoole ja kokku klappida, nii tekib lai läbipääsutee.

Defender 130

Mis veel uuendustesse puutub, siis pagasiruumis on autol õhkvedrustuse juhtnupud, mille abil saab sõidukit soovitud määral langetada, et muuta pagasi laadimine lihtsamaks.

Uus Defender 130 on saadaval SE, HSE, X-Dynamic ja X mudeliversioonides.

Mis mootorisse puutub, siis nende hulka kuuluvad bensiinil töötavad kuuesilindrilised Ingenium P300 ja P400 poolhübriidid ning D250 ja D300 kuuesilindrilised diiselmootorid. Võimsust on mootoritel vahemikus 250-400 hj ning pöördemomenti 470-650 Nm. Kõik Defender 130 sõidukid on varustatud neljarattaveosüsteemiga (iAWD) ning kaheksakäigulise ZF automaatkäigukastiga.

Elektrooniliselt juhitud õhkvedrustus tuleb toime kuni 430 mm erinevusega vedrustuse kõige madalama ja kõige kõrgema punkti vahel ning pakub võimalust off-road-tingimustes sõiduki esiosa tõsta 71,5 mm ja tagaosa 73,5 mm võrra, et ületada iga takistus ja läbida kuni 900 mm sügavusi veekogusid. Defender 130 suudab vedada kuni 3000 kg raskust haagist, mille haakimise muudavad omakorda lihtsamaks õhkvedrustuse kontrollnupud sõiduki pagasiruumis. Saadaval on eemaldatavad erineva kõrgusega veokonksud.

Uue Defender 130 saab Eestis tellida juba praegu. Hinnad algavad 89 150 eurost.