Brändi uue identiteedi tugevaks tunnuseks on iluvõre keskosas asuv valge ümberkujundatud Dacia Link embleem. Minimalistlike joontega „D“ ja „C“ moodustavad uue embleemi, mis peegeldab disaini jõulist lihtsust. Dacia Link on nii ära tuntav ükskõik mis distantsilt. Embleem on ka iga ratta ilukilbi keskel.

Teine nähtav muudatus on logotüübi lisamine sõiduki tagapaneelile ja roolile. Kujunduselt minimalistlikus visuaalis on alles jäänud vaid põhiline, millest piisab iga tähe eristamiseks.

Dacia uus logo

Muud kujunduses tehtud muudatused hõlmavad Monolith Grey värvi jõudmist katusereelingutele, eesmistele ja tagumistele kaitseplaatidele ning Sandero Stepway ja Dusteri küljepeeglitele.

Tõenäoliselt esmakordselt autotööstuse ajaloos võtab Dacia uue visuaalse identiteedi üheaegselt kasutusele kogu tootesarjas. Juba 16. juunist saavad kliendid tellida uue visuaalse identiteediga sõidukeid.

Uue välimuse nägemiseks oma silmaga peavad kliendid ootama Mondial de Paris’i 2022. aasta oktoobris ning esimesed sõidukid jõuavad Dacia esindustesse järgnevate päevade jooksul.

1968. aastal sündinud ja 2004. aastal Renault Grupi poolt taaselustatud Dacial on ka muid uudiseid: alates 2023. aastast on see grupi esimene bränd, mis piirab kõigi oma sõidukite tippkiirust 180 km/h-le.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid