Uus Range Rover Sport on ehitatud Land Roveri MLA-Flex platvormile. Ajamite seas on muu hulgas kaks kuuesilindrilist Electric Hybrid pistikhübriidi, mis suudavad vaid elektri jõul läbida kuni 113 km. On olemas ka 530PS V8 Twin Turbo ajam, mis kiirendab Dynamic Launch režiimis nullist sajani 4,5 sekundiga. Valikus on ka tavalised mahehübriidid ja lihtsalt diiselmootoriga versioonid.

Mudel on saadaval S, SE, HSE ja Autobiography varustustasemetel ning uue mudeli esimese tootmisaasta jooksul on võimalik otsustada ka First Edition eriversiooni kasuks.

Tehnoloogiate seas leiame neljarattaroolimise ning Dynamic Response Pro nimelise 48-voldise elektroonilise kontrollsüsteemi, mis on võimeline rakendama igale teljele kuni 1400 Nm väänet ning pakkuma täiendavat kerekontrolli kurvides. Dünaamiline õhkvedrustus sisaldab nüüd muudetava mahuga õhkvedrusid, mis suudab õhkpatjade rõhku jooksvalt kohandada.

Auto sisemuses on armatuurlaua keskel 13,1-tolline puuteekraan. Meridian Signature helisüsteem koosneb koguni kuni 29 kõlarist, osad neist saab paigutada peatugedesse. Kõiki tehnoloogiaid uuendatakse automaatselt üle mobiilivõrgu.

Uus Range Rover Sport on Land Roveri suurima dünaamilise võimsusega luksusmaastur, mis tunneb end nelikveo (iAWD) ja Land Roveri laia tehnoloogiavaliku toel mugavalt ka kõige keerulisemates oludes.

Uues mudelis teeb oma debüüdi ka off-road püsikiirusehoidja. Auto on nelikveoline (iAWD).

Uus Range Rover Sport valmib Suurbritannias Range Roveri Solihulli tehases.

Tellimusi hakatakse vastu võtma mai lõpus ning esimesed sõidukid jõuavad Balti riikidesse sügisel.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena