Jeep`i juhtkond on aru saanud, et tehniliselt vajab auto tänapäeval siiski täiesti uut lähenemist. Uus Wrangler saab koodnimeks VJ ning oma komponendid saab ta Liberty mudelilt. Tähtsaimaks muudatuseks on sõltumatu vedrustus, mis parandab oluliselt auto käitumist teedel ja nende kõrval.

Mootoriks tuleb Powertechi 3.7L V6, mis toodab 210 hobujõudu ning mis on oluliselt võimsam ja ökonoomsem praegusest rida 6 motoorist. Teise mootori versioonina tuleb 2.4L R4, mis peaks tootma 154 hj ja 2.5L diisel Euroopa turu jaoks.

Kuigi auto meenutab endiselt arhailisi CJ seeria masinaid, on disain ja funktsionaalne lahendus siiski palju kaasaegsem. Wrangleri praegused ja endised omanikud teavad, kui raske oli tehase kõvakatust eemaldada ning kui ebapraktiline see meie ilmastikus oli. Sestap tuleb uus Wrangler kuue erineva lahtikäiva paneeliga, mille eemaldades saate endale mõnusa rodsteri tüüpi auto.

Kuigi auto paistab rohkem lihvituna, kui tema eelkäijad, ei ole fännidel põhjust muretseda tema suutlikkuse üle maastikul. Tehase sõnul annavad uus vedrustus ja mootor auto läbitavusele veelgi juurde. Selle eest hoolitsevad ka elektrooniline vahekast ning veojõukontroll.