“See auto on laetud rohkem emotsionaalsete vormide ja energiga kui ükski teine Volvo. Me tõstame on disaini-DNA täisti uuele tasemele ja piltlikult öeldes keerame visuaalse volüüminupu põhja. Kui väidate, et tunnete täna Volvo ära saja meetri kauguselt, julgeks ma ütelda, et XC60 peegeldab Volvo kohalolekut vähemalt kaks korda nii pika maa pealt,” on Volvo Cars’i peadisainer Steve Mattin uhke oma tiimi kätetöö üle.

Mitmekesine valik intelligentseid turvasüsteeme on teine oluline osa XC60 erilisest iseloomust. Suur uudis on City Safety süsteem — unikaalne varustsuselement, mis aitab juhti vältida tagant otsasõite väikestel kiirustel tihedas linnaliikluses. Kui tekib oht eessõitvale autole tagant sisse põrutada ja juht sellele ei reageeri, pidurab auto ise.

”Me oleme esimene autotootja maailmas, kes pakub sedalaadi turvasüsteemi standardvarustuses. City Safety kuulutab selgelt, et XC60 on kõige turvalisem Volvo, mis kunagi toodetud. Auto on pilgeni täis meie aastate jooksul välja töötatud turvalisuse know-how’d ja tehnoloogiat — nii õnnetuste vältimiseks kui autosviibijate kaitseks kokkupõrke puhul”, ütleb Volvo Cars’i president ja tegevjuht Fredrik Arp. XC60 projekt on sihtgrupiks võtnud inimesed, kellel on kõrge bränditeadlikkus ja nõudlik disainimeel. Inimesed, kes eelistavad elustiilitoodete valikul kõrgtehnoloogilist sisu.

“Võiks öelda, et see on mõeldud tänaste C30 omanike järgmiseks autoks. Ta on sportlik ja meelierutav, kuid suuteline ka palju enamaks. Volvo XC60ga avardame me oma tootevalikut ja köidame veelgi rohkem aktiivse linliku elustiiliga kliente.” arvab Fredrik Arp

Uus XC60 tuuakse turule kolmese mootorivalikuga, mis tipneb 285-hobujõulise T6 turbomootoriga. Volvo enda D5 turbodiislist saab valida kahe võimsusega variandi — 185 ja 163 hj. jõuallikate vahel. AWD neljarattavedu on standardis.

”2009. aasta jooksul tuleb mõnedel turgudel valikusse ka esirattaveo ja 2.4liitrise mahuga Euro5 tingimustele vastav diiselmootoriga mudel, mis arendab 163 hobujõudu ja mille CO2 pääst on 170 g/km tuuris,” avab Frederik Arp tulevikuplaande Uue XC60 müügieesmärk on 67 000 aastas, viieks suuremaks turuks saavad olema USA, Saksamaa, Suurbritannia, Venemaa ja Hiina.