2004. aastaks tahetakse luua auto, mis oleks tõsiseks konkurendiks ka klassikalisele maasturile Land Rover Discovery, teatab AutoExpress.

Baasmudelist hakkab uus auto erinema tugevdatud kere ja vedrustuse poolest. Ta saab tugeva karteri- ja põhjakaitse, moderniseeritud käigukasti ja võibolla ka muudetud võimalustega nelikveo. Uuel mudelil hakkab varuratas paiknema tagauksel, auto saab spetsiaalse plastiktoru õhu saamiseks veekogude läbimisel ning katusele paigaldatakse spetsiaalsed relsid pagasi kinnitamiseks.

Seest tuleb uus auto praegusest lihtsam. Kallid viimistlusmaterjalid asendatakse lihtsamate ja kergesti pestavatega. Uue maasturi baaskomplekti kuuluvad ka navigatsioonisüsteem ja GPS raadiotelefon.

Esialgu saab uus masin viieliitrise 313hobujõulise V10 turbodiisli. Uue auto täpsemaid dünaamilisi näitajaid pole veel avalikustatud, kuid olemasolevatel andmetel on tippvariandi maksimumkiirus 250 kilomeetrit tunnis.

Seda informatsiooni saab seostada teatega, et Volkswageni sportautode osakond alustas spetsiaalse Pariisi-Dakari rallil osalemiseks mõeldud Volkswagen Touaregi väljatöötamist.

Auto peab võistlusteks valmis olema 2004. aastal ja seda hakkab piloteerima 2001. aastal sama ralli võitja Jutta Kleinschmidt. Leping maailmakuulsa rallipiloodiga on juba alla kirjutatud. Volkswageni kontserni juhi Bernd Pischetsriederi sõnul algab sellega kontserni autospordi ajaloos uus ajastu. Plaanide kohaselt peaks Volkswagen Touareg 2005. aastal tulema Pariisi-Dakari ralli võitjaks.

Vaatlejate arvates tahab Volkswageni kontsern uue supermaasturiga turule tulles kasutada algvariandina just selleks ralliks ehitatavat autot.