Vietcong lausa nõretab ameeriklaste kangelaslikkusest ja G.W. Bush oleks selle üle ilmselgelt uhke. Peategelane on Steve R. Hawkins, kelle ülesandeks hävitada Vietnami sõjas kõik näiliselt vaenulikud jõud. Sind saadavad väikese rühmana kaaslased, kellele lahingusituatsioonides toetuda ja kes vajadusel juhikohustused enda peale võtavad.

Põhimõtteliselt on tasemed jaotatud kindlaks numbriks tulevahetusteks ning pinge kõrgemal hoidmiseks piiratakse kiirsalvestamise funktsiooni kasutamist. Džunglis sõdimine on väga hästi õnnestunud, nii graafika kui heli pool on kiiduväärt, kuid graafikamootor demonstreerib vahel kummalisi clipping-vigu, mille käigus vastased või omad mehed kipuvad puudest-seinadest läbi liikuma. Eriti häiriv on see siseruumides, aga loodetavasti saab järgmise uuendusega probleem lahendatud.

Graafilise poole plussideks võib lugeda ülidetailseid autentseid relvamudeleid. Heli, nagu juba eespool mainitud, on kaunilt teostatud, sisseloetud vestlused igati usutavad (vastased räägivad nii oma kodukeeles kui tuntava aktsendiga inglise keeles) ning eriti õnnestunud on džungli kui keskkonna eripärased hääled. Peab ära mainima ka mitmik-elemendi, mis töötab suhteliselt hästi vanade äraproovitud reeglite järgi (DM, team DM, CTF).

Tehnilist poolt kõrvale jättes peab siiski kurvastusega tõdema, et mentaalne külg on jäetud alaealise tasemele. Selle asemel, et lasta peategelas(t)el tunda sõjast ängi, jookseb meeskond pea igasse lahingusse täis tuld ja vaimustust, justkui oleks nende kanda jumalik ülesanne. Vahelõigud on selle parim näide.

Vietcong ei löö laineid uudsuse ega silmipimestava graafikaga, aga pakub meeldivat vaheldust futuristlikele FPSidele, millega praegune turg üle on ujutatud.

Tugi: 1-32 (Internet, LAN)
Vajalik: PIII-700 (1 GHz P4), 256 MB RAM, 1,8 GB kõvaketast, 12x (32x) CD, 32 (64) MB 3D-kiirendi, Windows 98/Me/2000/XP