Uue Audi TT kupee välimus väljendab eheda sõidumõnu pakkumiseks loodud masinale omast stiili, kindlust ja võimsust, kirjutab Reval Auto oma pressiteates.

Audi disainerid on uue Audi TT eelkäija välimusele omaseid rõnga- ja kuplimotiive armastusega edasi arendanud ning täiustanud. Uus Audi TT Coupé on eelkäijaga võrreldes suurem — 137 mm võrra pikem (4178 mm) ja 78 mm võrra laiem (1842 mm).

Alumiiniumist ja terasest koosnev kere on konstrueeritud Audi poolt väljatöötatud ASF (Audi Space Frame) tehnoloogiast lähtuvalt. 69% auto kerest on valmistatud alumiiniumist. Ülejäänud 31% kerekomponentidest on terasest ning asuvad auto tagaosas, tagades nii teljekoormuse tasakaalustatud jaotumise.

Mootorivalikus on kaks võimsat bensiinimootorit — neljasilindriline otsesissepritsega turbomootor (2.0T FSI) arendab 147 kW (200 hj), mis lennutab Audi TT paigalt sajakilomeetrise tunnikiiruseni kõigest 6,4 sekundiga, tippkiirus on 240 km/h.

Häälekas vabalthingav 3,2-liitrisel V6 mootoril on juba 184 kW (250 hj), mis lubab autol kiirendada 5,7 sek/100 km/h-ni. Lõppkiirus on V6 mootori puhul elektrooniliselt piiratud (250 km/h).

Mõlema mootoriversiooni puhul on valikus lisaks kuuekäigulisele manuaalkäigukastile ka sportlik S-tronic-käigukast. Viimase puhul saab juht soovi korral käike käsitsi vahetada kui soovib ning teha seda lisaks käigukangile ka roolil paiknevate lülitusklahvide abil.

Neljasilindrilise mootori korral on auto esiveoga, 3.2 V6 mootori võimsus jaotatakse mõlema silla vahel pideva nelikveosüsteemi quattro® abil — sportkupeede klassis on tegu eksklusiivse tehnoloogiaga.