Uue Aurise disain on varasemast julgem ja enesekindlam, salong ruumikam ja sõidudünaamika veelgi parem ning mootorivalikus on tehtud mitmeid täiustusi. Uue Aurise muudab eriliseks fakt, et see on saadaval kolme erineva jõuallikaga: lisaks täishübriidsele mudelile on valikus kaks bensiinimootorit (1,33 ja 1,6) ning kaks diiselmootorit (1,4d ja 2,0d). Toyota oli esimene autotootja, kes hakkas pakkuma võimalust valida C-segmendis kolme tüüpi jõuallika vahel.

Värske välimusega Aurisel on varasemast madalam esiosa (eelkäijast 55 mm madalam), tänu millele on sõiduki tuuletakistustegur (Cd) kõigest 0,28, tagades parema juhitavuse, stabiilsuse ning väga väikese kütusekulu.

Koos käsikäigukasti ja Stop & Start tehnoloogiaga tarbib täiustatud 1,4-liitrine D-4D 90 mootor kombineeritud tsükli korral vaid 3,8 l kütust 100 km kohta ja tekitab CO2 ainult 99 g/km.

Eelmise mudelipõlvkonnaga võrreldes on see vastavalt 1 l / 100 km ja 29 g/km vähem.
Foto: Toyota Baltic

Uue Aurise esiosa juures torkavad eelkõige silma uue Toyota disainikeele „Under Priority” stiilis mootorivõre koos „Keen Looki” stiilis esitulede ja LED-päevasõidutuledega (DRL). Skyview panoraamkatus, mis on C-segmendi sõidukite seas üks suurimaid, muudab uue kujundusega mugavama ning kvaliteetsema salongi tõeliselt valgusküllaseks.

Tänu Skyview panoraamkatusele on Aurise uus salong tõeliselt valgusküllane. Ka salongi materjalivalik on käe all mõnus ja kvaliteetne: rooli katab parima kvaliteediga nappa-nahk, mis on ääristatud pesapallistiilis õmblustega; käepidemed on viimistletud pehmetekstuurilise materjaliga. Uus Auris on ka avaram: uues salongis on tehtud mõningaid ümberpaigutusi, mille tulemusena on tagaistme reisijate põlveruum 20 mm võrra suurenenud ja pakiruum 90 mm võrra sügavam. Kõigil luukpäraversioonidel on pakiruumi maht kasvanud 360 liitrini ning tänu varasemast kompaktsemale tagaistme alla paigutatud akule ei jää hübriidajamiga Auris Hybridi pakiruum mahukuse poolest teistele sarnastele mudelitele alla.

Suurt tähelepanu on pööratud ka massi vähendamisele. Uue Aurise juures on varasemast enam kasutatud ülitugevat terast, eriti kere ülaosas. Tänu sellele on kere jäikus 10% kasvanud ning sõiduki mass olenevalt versioonist kuni 40 kg vähenenud. Samuti on sellel positiivne mõju sõiduki raskuskeskmele, mis on madalamal kui eelmistel mudelitel.
Foto: Toyota Baltic

Mudel jõudis kohalikesse salongidesse müügile käesoleva aasta jaanuaris ning on saadaval alates 14 990 eurost.

Põhifaktid:

Mõõtmed- Pikkus 4275 mm (+30 mm võrreldes praeguse Aurisega)
 - Laius 1760 mm (sama)
 - Kõrgus 1460 mm (–55 mm)
 - Teljevahe 2600 mm (sama)
 - Pakiruumi maht 360 liitrit (kõik versioonid, sh hübriid)
Aerodünaamika     Cd alates 0,28 (peavoolu C-segmendi sõidukite seas parim)
MootorivalikTäishübriid diisel – 1,4d ja 2,0d , bensiin – 1,33 ja 1,6
TootmineBurnaston, Suurbritannia

Foto: Toyota Baltic