Auto on paraku koostatud vaid ainueksemplaris, tuntud rehvitootja Fulda Reifenwerke tellimusel ning on ette nähtud uue põlvkonna rehvide testimiseks.

Maybachi insenerid omalt poolt ei ehitanud Exelerot mitte lihtsalt haruldase prototüübina vaid pigem kui kaasaegset interpretatsiooni legendarsest sportautost Maybach SW38, mida toodeti möödunud sajandi 30-ndatel.

Unikaalse masina esimesed testid Itaalias, Nardo ringrajal, näitasid muljetavaldavaid tulemusi. Maybach Exelero tippkiiruseks mõõdeti fantastilised 351,45 km/h. Lisada võiks veel ehk niipalju, et mootori maksimaalne pöördemoment ulatub 1020 Nm-ni.

Auto gabariidid: pikkus 5,89 m, laius 2,14 m ning kõrgus 1,39 m. Telgede vahe moodustab 3,39 m ja tühimass 2 660 kg. Sõiduk ehitati valmis Torinos, ühe itaalia vanima kerevalmistaja — Stola — töökojas.

Kuna autost rohkem eksemplare ei tule, siis ei avalikustata ka selle hinda.