Televiisorit vaadatakse üha vähem

 (17)

Põhja-Ameerikas läbi viidud uuring, kus osales pea 69 000 inimest, näitas, et inimesed, kellel on juurdepääs püsiühendusega internetile, vaatavad nädalas televiisorit 2 tundi vähem kui inimesed, kellel puudub internetis surfamise võimalus. Küsitluse viis läbi uuringufirma Forrester Research.

Inimesed, kes surfavad internetis, vaatavad nädalas ca 12 tundi telekat, inimesed, kes netti ei kasuta, vaatavad televiisorit 14 tundi.

Forrester’i ennustuse kohaselt on aastaks 2010 Ühendriikides ca 71,4 miljonit püsiühendusega majapidamist. Eelmise aasta lõpus oli see arv 31 miljonit. Neti populaarsuse tõttu ei kannata mitte ainult televisioon, vaid ka ajalehed ja ajakirjad. Raadio ning videomängude populaarsust ei ole internet vähendanud.

Uurimusest ka selgub, et tehnoloogia arengu pooldajaid on hetkel vähem, kui selle vastaseid.

Uurimus ennustab, et kõige populaarsemateks ostuartikliteks saavad digitaalsed videosalvestid. Kui eelmise aasta lõpus oli neid 6,2 miljonis USA majapidamises, siis aastaks 2010 tõuseb see arv 42,7 miljonini. Uuringu kohaselt peaksid elanikud lähemate aastate jooksul hakkama rohkem ostma DVD-salvestajaid, MP3-mängijaid ja mängukonsoole.