Kui põhiosa seltskonnast tutvus võistluste organisatoorse poolega, siis Steni ülesandeks oli testida soomlaste sarja eripärasid, öeldakse Eesti Rallikrossikomitee pressiteates.

Võistlustel oli kahes klassis kokku 56 võistlejat. Soomes oli tänavu 2 võistlusklassi: SRC (SuperRallyCross) ja autokrossi autod. Erinevalt Eestist sõidetakse seal tõelist rallikrossi: kiire sõit siledal rajal, kus ülitähtis on kiire start. Suurem osa võistlejatest kihutavad seal, erinevalt Eestist, tagaveoliste autodega.

Esimeste autode stardid jätsid kõigile kustumatu elamuse — eriti muljetavaldav oli stardikiirendus. Kasutatakse slick- ehk kiilasrehve ja sõidu jooksul tuleb läbida lisatasku, mis lisab sõidule pinget ning eeldab head taktikat. Just heale taktikalisele vaistule saavutataksegi häid kohti.

Autokrossi klassis, kus startis Sten, oli võistlejaid üle kolmekümne. Esimesed eelsõidud kulusid rohkem rajaga tutvumiseks. Kolmandas eelsõidus sai Sten kirja kaheksanda aja, mis tekitas soomlastes suurt elevust. Ajavahed konkurentidega olid minimaalsed. Sõidu õnnestumine sõltus põhiliselt heast stardist ja taktikast boksi läbimisel.

Sten sattus sõitma hiljem teise koha saanud (ka Soome MV arvestuses) Ari Perkiömäkiga. Nende sõidutempo oli täiesti võrreldav. Steni sõitu jälgis ka SRC sarjas sõitev endine rallimaailma tippsõitja Harri Rovanperä, kes avaldas imestust noore eestlase südi sõidu üle. Sten näitas soomlastele kiiret ja möödasõituderohket rallikrossi.

Üldine mulje oli, et soomlastega on võimalik võidu sõita, aga tuleb oma autosid natuke teises suunas arendada. Kuna finaalis vedas jällegi alt taktika, siis Steni tulemuseks jäi üldarvestuse 15. koht. Autokrossi finaali ja Soome meistritiitli võitis Jari-Pekka Kokko (VW 1500s), teine oli Ari Perkiömäki (Toyota MR2) ja kolmas Joni-Pekka Rajala (Toyota MR2). SRC parimad olid:Atro Määttä (Volvo S40), Juha-Pekka Mattila (BMW 1) ja Seppo Ora (Volvo S40)

Korraldajad võtsid eesti külalisi soojalt vastu. Tutvustasid oma korraldust ja rääkisid tulevikuplaanidest. Steni sõit jättis kõigile hea mulje ning Soome organisaatorid eesotsas Kalevi Sulkavaga lubasid teha kõik selleks, et nende sõitjad ka Eestisse tuleksid. Võistluste korraldamise poolelt on meil põhjanaabritelt nii mõndagi õppida. Viimati Vasalemmas toimunud rallikrossivõistlus andis siiski juba vihjeid sellest, et kui vaja, saame meiegi hakkama. Tehnika kasutamise võimalused on sealpool Soome lahte oluliselt suuremad. Järgmisel aastal koostöö kindlasti jätkub.