Seat Tango on agressiivne, sportlik, nooruslik, dünaamiline ja lisaks sellele ka innovatiivne, ütles ETAle Seati Eestis esindava Japauto müügidirektor Erkki Ots.

Seat Tango on kuulsa Seat Salsa kauneid jooni jälgiv uus ideeauto, mille on disaininud Seati peadisainer Walter de Silva. Kahekohaline rodster on täis ainulaadseid uuendusi, samas on välimuses ja sisemuses vihjeid 50.-60. aastate sportautode kuldajastu tippautodele.

Ehituslikult väärib aga erilist tähelepanu uuetüübiline kerekandmik — ruumiline WRC-auto põhjal konstrueeritud toruraam Safety Skeleton, mis annab kerele erakordse jäikuse. Auto istmed on kinnitatud otse Safety Skeletoni külge ja neid ei saa reguleerida. Küll saab reguleerida rooli ning pedaalide asendit.

Tangol puudub katus: sõitja on tänu kõrgetele külgedele ja peatugedele küllaltki hästi kaitstud ja salong on niiskuskindlatest materjalidest: harjatud alumiiniumist ja ehtsast nahast.

Tangol kasutatakse esmakordselt xenon-esitulesid, mis pöörduvad külgedele vastavalt esirataste pöördumisele. Tagatuled on aga kiudoptilised ning võivad täita nii pidurdus kui ka tagumiste udutulede funktsiooni.

Seat Tangol on 1,8-liitrine 180hobujõulise 20klapiline turbo- ja vahejahutiga neljasilindriline mootor, esivedu, piiratud libisemisega diferentsiaal, aktiivne stabiilsuskontroll ja kuuekäiguline käsikäigukast. Turbomootor tagab 3,68 meetri pikkusele autole kiirenduse 0…100 km/h seitsme sekundiga ja tippkiiruse 232 kilomeetrit tunnis. Konkurentidena nähakse autosid nagu uus Suzuki Cappucino, Ford Street Ka, Smart Roadster jne.