Moller Baltic Import tegi 2019. aastal Baltimaades kõigi aegade rekordi ja müüs ligi 12 000 Audi ja Volkswageni sõidu- ning tarbeautot, millest enam kui 8200 olid Volkswageni sõidukid. 300 mln eurone käive on alates 2011. aastast, mil toimus majanduslangusejärgne kosumine, kõige soliidsem.

2019. aastal toimetas Volkswagen Eestis klientidele üle 1900 sõiduki ja tõusis kõikide markide edetabelis kolmandaks – Lätis ja Leedus oli müügiedu veelgi suurem ning kokkuvõttes ollakse Baltimaades Toyota järel teisel kohal.

Müüduimaks VW mudeliks tõusis…Tiguan!

Kuigi Volkswagen jäi maasturitaoliste autode diskole pisut hiljaks, astuti tuppa mitmekesi korraga ning tänaseks on ka volkari kliendid avastanud, et kõige toredam auto on kõrgem ja kandilisem kompaktne krossover: 2019. aastal kasvas segment Baltimaades kokku 62%.

Osteti kõike, mis natukenegi maasturit meenutas: vana head Tiguani, T-Roc’i ja Touaregi, ka taskumaastur T-Cross ei saanud tähelepanupuuduse üle kurta.

Kui mäletate, siis Touaregiga proovisõitu tehes mõtiskles Uku Tampere pikemalt selle üle, kes seda autot osta võiks ja jõudis koos müügieksperdiga järeldusele, et ostab inimene, kes tahab kõigi mugavustega autot, aga ei taha end väga eksponeerida.

Tundub, et neid, kelle jaoks mugavus on edevusest tähtsam, on Eestis, Lätis ja Leedus palju: mullu kahekordistas VW Touaregi ja ka T-Roci müüki.

Müüduim Volkswageni mudel kolmes Balti riigis oli 2019. aastal Tiguan. A segmendi SUV-de seas võttis ta teise koha Toyota RAV4 järel. Kokku müüdi 2132 Tiguani, kasv tunamullusega võrreldes 20%.

Volkswagen saavutas häid tulemusi ka A0 segmendis, kus bränd ei olnud veel mõni aasta tagasi oma tootevalikuga esindatud.

Baltimaades oli A0 SUV segmendis populaarsuselt kolmas mudel T-Roc, mida müüdi 1103 tükki ning neljandal kohal T-Cross 585 müüdud autoga.

Sellest, kuidas lätlane puhtalt Eesti keelt rääkis, mis mudel tootmisest maha läheb ja millal elektriautod tulevad, loe edasi SIIT