Näiteks tuli kvartalis juurde vaid 2,7 miljonit uut teenuse tellijat, mis on umbes poole vähem kui Netflix ise oletas. Firma ootas nimelt 5 miljonit uut klienti. Ettevõtte esindajate sõnul on suur osa uutest tellijatest rahvusvahelised kliendid ning seetõttu tasub ilmselt oma fookus just välisturgudele seada.

Ettevõttel on näiteks plaanis Indias lähiajal turule tuua viis originaalsarja, samuti loodetakse, et kasvu võiks oodata näiteks Euroopas. Mitmed originaalsarjad on juba Euroopas ka väga menukaks osutunud, näiteks "Sell Drugs Online", "The Rain" ja "Quicksand" on kõik Euroopa turule suunatud sarjad, mis on ka väljaspool meie regiooni populaarseks saanud.

USA-s on voogedastusteenuste turg aga väga küllastunud ning sinna on trügimas ka väga suured tegijad nagu WarnerMedia, Disney ja Apple. Seetõttu on ettevõte ka juba mitmete klassikaliste ja populaarsete sarjade litsentsid kaotanud, näiteks ei saa nad enam näidata "Sõpru" (Friends) ja The Office'i sarju, kuna nende näitamislitsentsid kuuluvad WarnerMediale ja NBC Universalile.

See tähendab, et ettevõte peab üha enam pöörduma enda originaalsisu tootmise poole, kuna teistel suurtel tegijatel on oma "magnetsarjad" juba olemas, mis inimesi nende platvormile meelitavad. Netflix on selle probleemiga ka juba tegelemas ning on ostnud endale isegi oma salvestusstuudio. Suur osa originaalsisust ongi aga praegu suunatud just USA turule.

Ettevõte on kokku sel aastal uue sisu tootmisele kulutamas hinnanguliselt 15 miljardit USA dollarit. Kuna see raha jaguneb erinevate regioonide vahel ning Netflixil on huvi oma sisust maksimumi võtta, võib see tähendada seda, et lähiajal hakatakse originaalsisu näitama kõigis regioonides, näiteks ameeriklased võivad näha oma soovitustes ka India või Euroopa turu tarvis toodetud filme ja sarju.