Reklaamid tulevad 2020. aastast ning hakkavad asuma seal, kus tavapäraselt asuvad kasutajate "lood" (inglise k stories/status) ning neid näidataks kasutajatele samuti "lugudele" sarnaselt.

Ainus erinevus seisneks selles, et seal, kus tavaliselt näidatakse kontakti nime, näidatakse reklaamide puhul reklaamiostja nime. Sarnaselt Facebookile ja Instagramile, keda võib pidada WhatsAppi sõsarrakendusteks, saab reklaami avada, kui sellel sõrmega üles viibata.

Lisaks reklaamide tutvustamisele teatas WhatsApp, et toob ettevõtetele rohkem sõnumiformaatimisvõimalusi ning võimaldab WhatsAppi tootekataloogi sidumist Facebooki Business Manageri kataloogiga. See muudab elu mitme platvormi vahel pendeldavate digiturundajate jaoks pisut lihtsamaks.

Turvaspetsialistide hinnangul tekitab reklaamide WhatsAppi toomine aga palju küsimusi, kuna seab riski alla WhatsAppi otspunktkrüpteerimise (inglise k end-to-end encryption), mis pärast WhatsAppi Facebookile müümist niigi kõva küsimärgi all on olnud. Skeptikud on lausa spekuleerinud, et otspunktkrüpteerimine võib rakendusest kaduda, kuna Facebook soovib kasutajate sõnumeid analüüsides täpsemalt nende huvide kohta teada saada, et reklaame täpsemalt sihtida.

Kuigi Facebooki juht Mark Zuckerberg on viidanud, et tal on kavas pikas perspektiivis Instagrami, Facebooki ja WhatsAppi sõnumiplatvormid ühendada, kinnitas ta, et kõikidel rakendustel jääb otspunktkrüpteerimine alles. Samuti on Zuckerberg öelnud, et kõik rakendused jäävad eraldiseisvateks, lihtsalt lisandub omavaheline sõnumite saatmise võimalus.