Norralaste loodud Opera alustas 1995. aastal, mil ta konkurentideks brauserimaastikul olid Netscape Navigator, Mosaic ja Internet Exploreri kõige esimene versioon.

Kogu planeedi kontekstis on puhumas ammu muud tuuled. Viimase nelja aasta eelistatuima netibrauserina on teistest pikalt ees Google Chrome.

Operat kasutatakse tänasel päeval kõige rohkem Aafrikas ja paistab, et ka Hiina ärimehed armastavad seda. Money.cnn.com vahendab, et grupp ettevõtteid just sealt on otsustanud Opera eest omanikele maksta lausa 1,2 miljardit dollarit.

Pakkumise taga seisavad firmad nimega Kunlun Tech ja Qihoo 360. Kunlun tegeleb arvutimängude ja Qihoo mobiilireklaamiga, mõlemad plaanivad hakata Opera 350 miljonile kasutajale oma teenuseid ja tooteid reklaamima.

Allikas: money.cnn.com