• Hyundai i30 läbis mudeliuuenduse
• Lisandus uus ja sportlik Turbo versioon
• Viis aastat garantiid ilma läbisõidupiiranguta

Uuenenud välimus ja tehnika

Kuid alustagem tähtsamast: kogu Hyundai i30 mudelivalik sai uue näo ja tuleb tõdeda, et meikijad olid sedapuhku oma ala tõelised profid. Erinevus torkab silma juba kaugelt ja selgelt, kui aga lähemalt vaatama hakata, siis tegelikult ei ole vahet muud, kui uus radiaatorivõre.

Lihtsalt enne domineeris i30 ninaosas üks suur ja lai kerevärvi liist, mille all peened mustast plastist ribad, nüüd on iluvõre sarnaselt uuele Tucsonionile üleni ära "triibutatud". Peab tunnistama, et selline variant on üksjagu nägusam küll kui varasem. Tagaosas olid muutused vaoshoitumad ja need piirdusid (nagu viimasel ajal ikka kombeks) üksnes tagatulede muudetud sisuga.

Lisaks välimusele sai i30 juurde ka uut tehnikat, peaasjalikult uuenesid jõuallikad ning valikusse jõudis uus 7-astmeline topeltsiduriga automaatkäigukast. Viimast pakutakse koos 1,6-liitrise ja 135 hj bensiinimootori ning 136 hj diisliga (samuti 1,6-liitrine).

Täiesti uus turboversioon

Kirsiks tordil on aga uus i30 Turbo. See on auto, mida varem i30 mudelivalikus pole olnud. Küllap mõeldud kaalukausiks sõsarauto Kia cee`d GT versioonile, ehkki ilmselt grupisiseselt paika pandud Kia sportlikum imago ei lubanud Hyundaile sama võimast mootorit peale panna.