Selle peenraha eest saab omale nelja vedava rattaga Model X 70D, mille 70 kWh-ne akupakk saab hakkama 352 kilomeetri sõiduraadiusega ja kiirendab 96 kilomeetrini tunnis 6 sekundiga.

Tesla väidab, et pärast maksusoodustusi ja kütusesäästu kujuneb auto hinnaks kõigest 61 000 dollarit. Millise aja jooksul selline kütusesääst küll tekkima peaks, ei ole selge.

Nagu juba öeldud, saab selle raha eest aga kõigest baasmudeli. Külma ilma pakett, kus on roolisoojendus (mmm) ning teise-kolmanda istmerea soojendused ja veel mõned mugavused, maksab lisaks veel 1000 dollarit.

Kui sa ei ole mingi koonerdaja ja sendiveeretaja vaid eeskujulik elektriauto tulevane omanik, siis võid sa 132 000 dollari eest soetada endale ka P90D Signature mudeli. Ja et elektriauto tõelisi võimalusi ikka kogu raha eest esile tõsta, võid lauda käia veel 10 000 dollarit lisaks selle eest, et sinu imeline Model X 3,2 sekundiga sajani sööstaks.

Kui eelnevalt oli Model X eeltellimine avatud ainult vähestele väga varastele ostjatele, kes oma sissemakse olid juba ammu ära teinud, siis nüüd… ei, ei avatud seda samuti veel kõigile. Soovitud varustuses ja seadetega Model X tellimine käib jätkuvalt kutsetega, lihtsalt neid kutseid on saadetud suuremale hulgale inimestele kui varasemalt. Loota võib, et millalgi avab Tesla siiski seadistamisvõimaluse kõigile, ka lihtrahvale.

Kui nüüd kellelegi peaks tekkima küsimus, millal ta oma uue Tesla ka kätte võiks saada, siis vastus on laias laastus “järgmisel aastal”, realistlikum pigem hiljem järgmisel aastal kui varem…
Loe pikemalt Acceleristast