Kella ei saa siiski kohe raha letile lüües endale, olgu summaks kasvõi 18 000 eurot kõige peenema roosast kullast mudeli eest. Äsja avanes veebis eeltellimine, aga kella saab kätte alles 24. aprilli.

Apple püüabki oma müügistrateegiat muuta ja vana hea poeleti asemel rohkem kaupa teha internetis. Firma jaeäri boss Angela Ahrendts (endine luksusbrändi Burberry juht) ütles pressiteate vahendusel, et esialgu võetakse tellimusi ainult internetis, mitte poodides.

Hind algab 400-st eurost

Nagu varem teatatud, tuleb sisuliselt sama funktsionaalsusega kell müügile väga erineva hinna ja viimistlusega. Kummirihma ja alumiiniumkorpusega kella hind algab 400-st eurost. Teraskorpuse ja nahk- või metallrihmaga kella hind jääb 650 ja 1250 euro vahele. Luksusmudelite hinnad on vahemikus 11 000 kuni 18 000 eurot.

Apple'i poodide ülesandeks jääb rohkem kaupa tutvustada ja inimeste küsimustele vastata. Eestis küll Apple Watchi veel poodides pole. Kuid kella saab näha ja proovida Apple'i firmapoodides Austraalias, Hiinas, Hong Kongis, Jaapanis, Kanadas, Prantsusmaal, Saksamaal, Suurbritannias ja USA-s.

Maailma peeneimates kaubamajades

Peale Apple'i enda poodide on kell väljas tutvumiseks ka loetud hulgas maailma peeneimates kaubamajades: Galeries Lafayette Pariisis, Isetan Tokyos, Selfridges Londonis ning paaris kohas veel Jaapanis ja Hiina.

24. aprillil jõuab kell küll lõpuks ka tavamüüki. Aga pressi lekkinud Ahrendtsi memo Apple'i töötajatele viitas, et kõiki kliente tuleks suunata tellimust esitama internetti ja mitte võtma 24. aprilliks poodide uste taha järjekorda.

Pole teada, kas Apple'i juhid kardavad, et leigest huvist järjekordi ei tekigi või ei jõuta hoopis kõigi soovijate nõudlust rahuldada.

Hea lugeja! 

Kui sa oled mõnes eelmainitud riigis, kus Apple Watch avalikkuse ette toodi, siis jaga teiste Forte lugejatega muljeid, milline inimeste huvi paistab olevat.

Saada pildid või kommentaarid forte@delfi.ee.