Peagi algava Pariisi autonäituse eel avaldas Jaapani autotootja Honda detaile uuest luukpärast Civic Type R.

  •  Enam kui 280 hobujõudu
  •  +R-nupp ja parem juhitavus
  •  Müügile jõuab järgmisel aastal

Honda arendusosakonna suurprojekti Civic Type R juht Suehiro Hasshi rõhutas, et auto positiivsed omadused ei piirdu kindlasti vaid kapoti all asuva ülivõimsa mootoriga. Rida tehnilisi uuendusi ja täiustusi muudavad uue Civic Type R-i tõeliseks juhiautoks.

Näiteks on Civic Type R-ile paigaldatud esimesena Honda uus +R-nupp. Hasshi selgitab: „Standardrežiimis on Civic Type R erakordselt nobe, nauditava ja sujuva kiirendusega igapäevane sportauto. +R-nupp toob juhi jaoks esile veelgi dünaamilisema ja jõulisema sõiduki. Erinevus auto käitumises on tohutu. Režiim +R on ekstreemne – auto sobib suurepäraselt ringrajal kasutamiseks ja leiab sportliku sõiduviisi tõeliste hindajate hulgas sooja vastuvõtu.”

Honda innovatiivse käsitlusviisi teiseks näiteks on auto uudne juhttelg. Jõuallika võimsuse edasiandmiseks on Civic Type R-i esivedrustusele lisatud täiendav mehaaniline süsteem, kuhu kuuluvad kaks toetavat käändtelge. Need vähendavad mootori väändemomendi mõju ja lasevad juhil auto juhitavust täielikult ära kasutada.

Lisaks on konkreetselt Civic Type R-i jaoks töötatud välja uuenduslik adaptiivne vedrustussüsteem. Uus süsteem reguleerib esi- ja tagavedrustuse jäikust automaatselt sõidutingimustest lähtuvalt sekundi murdosa jooksul. See võimaldab Civic Type R-il pakkuda mugavat vedrustusjäikust tavasõidul ja muutuda paremat juhitavust nõudval kiirel sõidul jäigaks ja nobedaks.

Kuuekäigulise manuaalkäigukastiga astub Civic Type R oma eelkäijate jälgedes. Arendusmeeskond valis selle lahenduse just sõidunaudingu maksimeerimiseks.

Ühendkuningriigis Swindonis asuvas Honda moodsas tehases valmivad autod jõuavad müügisaalidesse järgmisel aastal.