Juke Nismo, 370Z Nismo ja GT-R
• 370Z kolmikust lõbusaim sõita, GT-R megakiire
• Eestis müügil vaid Juke Nismo

Alustuseks kaks Juke Nismot, neist üks esiveoline manuaal ja teine nelikveo ning automaatkastiga varustatud. Seejärel tabab pilk 370Z Nismo ning kõige krooniks ootab sõitjaid ka Jaapani margi über-sportauto GT-R. Selle ülestõstetud kapoti all torkab lisaks kunstiteosele sarnanevale jõuallikale silma mootorile kinnitatud plaat koostaja nimega – kõik GT-Ri mootorid on puhas käsitöö.

Aga kõigest järgemööda. Pealkirjas toodud tähekombinatsioonid võivad küll esmapilgul mingi salapärase koodina tunduda, kuid tegelikult on asi lihtne – Nismo moodustub sõnadest Nissan Motorsport ja Z ning GT-R tähistavad Jaapani margi hetke parimaid sportautosid.

Nismo osakond loodi Nissani juurde juba 1984.aastal. Sellest ajast peale on osaletud mitmetes nimekates võistlussarjades ja valmistatud ette lugematul hulgal sportautosid. Hästi lähevad müügiks ka tuuningupaketid Nissani tavamudelitele.

Juke Nismo

Nissan Juke on masin, mille disaini kas ülistatakse või kirutakse maapõhja, vahepealseid variante ei eksisteerigi. Tuleb tunnistada, et omapärase välimusega on auto tõepoolest, kuid esimese hooga ei ootaks sellelt mingil juhul sportlikku imidžit.

Lõviosa teedel liikuvatest Jukedest ongi baasmootoriga linnaautod, aga valiku tipust leiab ka 190 hj turbo-masina, mis tehniliste andmete järgi liigub juba üsna kiiresti.

Nismo “käe alt” tulnuna uhkeldab Juke suuremate velgede ja disainipaketiga, puistades kamaluga punast värvi nii küljepeeglitele kui ka iluliistudele. Ühtlasi suurendati mootori võimsust 200 hobujõuni, käidi üle veermik ja lisati spetsiaalsed sportistmed ning -rool.