Kriisi märgiks on ka see, et Amsterdamis tuli tänavune autonäitus AutoRai ära jätta. Tegemist oli esimese korraga pärast Teist maailmasõda, kus sellise mastaabiga üritus tuli ära jätta.  Korraldatud on seda suursündmust juba 1895. aastast alates, veel tunamullu külastas seda 270 000 inimest, kuid nüüd ei leitud selle korraldamiseks piisavalt huvi.

Majanduskriis, eriti kestvalt madal tarbimine on pannud kogu Vana maailma autoturu tugeva surve alla, ja kui siinseid autosid ei osteta, pole ka kahel miljonil Euroopa autotööstuses töötaval inimesel varsti midagi hamba alla panna.

Just müüginumbritest hakkab probleem pihta. Tänavu esimese üheksa kuuga müüdi Vanal Mandril 10,7 miljonit autot, mis on viimase 20 aasta madalaim tase. Ainuüksi Hispaanias kahanes autoturg 50 protsenti.

Ja kuna võlakoorma vähendamise meetmed ei kanna niipea ka vilja, on oodata vähemalt kolm rasket aastat Euroopa autotootjatele, kui mitte enamgi. Saksa autoeksperdid räägivadki autoturu toibumisest alles aastal 2018.

YouTube'i video mulluselt AutoRai-lt: