Eesti noored arendavad Ungaris tasuta rakendust Crowdsspottr
Mobiilirakenduste turg on tänapäeval väga suur: App Store’ist on praeguseks alla laetud üle saja miljoni rakenduse ning ka Android Market kogub populaarsust. Selleks, et luua midagi silmapaistvat läheb vaja innovatiivset keskkonda. Selliese mõttleaadiga on lähenenud mobillirakenduste arendusse Carnation Groupi meeskond, kes korraldas rahvusvahelise App Campuse Ungaris Balatoni järve ääres.
Kümnest noorest koosnev meeskond kuhu kuuluvad UX disainerid, iOS ja Android platvormil programmeerijad ning turundajad töötavad neli nädalat Balatoni järve ääres, et arendada ja paisat turule mobiilirakendusus Crowdspottr. Rahvusvaheline meeskond koondab enda alla inimesi maailma eri riikidest: Ungarist, Poolast, Eestist, Venemaalt, Indiast ja Koreast.
Iga rakenduse osa loomine saab alguse brainstorimingust, mida tehakse grupi siseselt eraldi: kujundajad, programmeerijad, turundajad. Edasi peavad disainerid välja mõtlema rakenduse logo/identity, mis määrab ära edasise disaini. Pärast kümnepäevast tööd kolme disaineri poolt oli lõpptulemus selline:
Peale seda on võimalik alustada rakenduse kasutajaliidese programeerimise ja veebidisaini väljamõtlemisega. Turundusmeeskond peab reageerima igale väiksemale edusammule ning sellest sotsiaalmeedia kaudu teadma andma oma fännidele, kellest võivad saada tulevikus potensiaalsed rakenduse kasutajad. Rakenduse valmimise ajaks peaks olema asjast huvitatud inimeste ring piisavalt suur, et see suudaks ületada meediakünnise.
Rakendus Crowdspottr ühendab endast Facebooki ja Foursquare sõbrad, nende üritused ja check-in’id ühtseks programmiks. Ürituste kohta on võimalik kuvada kogu info ning järgida inimesi või neid oma programmi listist kõrvaldada. Rakenduse eesmärk on pakkuda mugavat võimalust, kuidas sõpradega rohkem suhelda kuvades kõik kasutajaga seotud üritused ja paigad. Crowdspottri loosung ongi- “Go out and socialize.”
Töötamine rahvusvahelises meeskonnas professionaalide käe all annab kindalasti hindamatu kogemuse, kuidas luua üht head mobiilirakendust ning tutvustada seda ka maailmale. Multikultuurne meeskond lisab töösse põnevust ning annab inspiratsiooni, et lahendada töö käigus tekkivad probleemid.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!