Uue mudeli tootmisesse võtmine peab kontserni juhtkonna arvates aitama Fordi Brasiilia filiaalil välja tulla praegusest kahjumist.

Välimuselt sarnaneb uus Frankfurdi autonäitusel esitletud ideeauto paljus maasturiga - kõrge kliirens, suured rattad ja massiivsed põrkerauad. Siiski on tegemist pigem esirattaveolise minivaniga, kirjutab AutoExpress.

Fusioni väljatöötamisel on kasutatud mõningaid Ford Fiesta detaile ja sõlmi, kuid selle väljanägemine on täiesti unikaalne. Fordi juhtide hinnangul peab just selline olema noortele mõeldud linnaauto UAV (Urban Activity Vehicle). Seega pole tegemist pesuehtsa, rasketes oludes sõitmiseks mõeldud masturiga. Seda kinnitab ka tõsiasi, et auto on esisillaveoline ja neljarattavedu on ainult vajaduse korral sisselülitatav.

Uudisena on Fusioni kapoti all 1,1liitrine turbotäitega kolmesilindriline bensiinimootor, mille võimsus on 108 hobujõudu. Auto saab poolautomaatse käigukasti Durashift-EST. Sama käigukasti saab Fiesta endale 2002. aasta oktoobris. Uuele auto mootoritevalikusse tulevad ka standardsed 1,4- ja 1,6liitrised mootorid.