Peale 1995. aastat, mil nägi ilmavalgust autopurismi ikooniks tõusnud Elise, on britid oma mudeleid üksnes täiendanud ja kaunistanud.

Nüüd hakatakse aga pakkuma täiesti uut, suuremat, peaaegu luksuslikku igapäeva-GTd nimega Eagle, et laiendada oma ostjaskonda.

22. juulil Briti autonäitusel esitletavat sõidukit veab 280 hj Toyota 3,5-liitrine V6. Lotuse sõnul on Eagle Nürnburgringil Elise’ist tunduvalt kiirem. Samuti pidavat selle stabiilsus suurtel kiirustel olema parem kui Exige’il.

Kuna Lotuse jaoks on stabiilsus tippkiirusest olulisem, pakutakse Eagle maksimaalseks liikumisvõimeks umbes 250 km/h. Kiirendus sajani peaks jääma 5 sekundi kanti.

Interjööris esinevad seni täiesti ebalotuselikeks peetud nähtused nagu toekas nahkviimistlus, LEDid ja high-tech-lahendused (7-tolline puutetundlik ekraan, navigatsioon, kõvaketas, tagurduskaamera, bluetooth, iPodi pistik jm. tavapärane luksusvarustus).

Helikvaliteedi eest vastutab Eagle’is Alpine. Järgmise aasta kevadest müügile tulev auto on suunatud küll laiemale ostjaskonnale, ent seda hakatakse tootma siiski vaid 2000 ühikut aastas. Ja seda Lotusele traditsiooniliselt käsitsi.

Kokku näeb Lotus oma Kotka perekonnas viit liiget, sh. kabrioletti ja ultra-high-performance-varianti.

Prototüübina on Eagle 2+2-istmeline. Müüma hakatakse seda aga ka puhtalt kaheistmelisena, pakkudes toolide taha jäävat tühikut pagasiruumina.

Tagaluugi alla jäävasse ruumi mahub komplekt golfivarustust. Ja et see kõik Niitväljale sõites üles ei sulaks, juhitakse mootoriruumi ja pagasiruumi vahele täiendavat jahutusõhku.

Kujustuse poolest on Eagle nagu üks täiskasvanud tänapäeva-Lotus. Nagu Elise või Exige džentelmenikuues.

Lotus alustab Eagle’iga uut mudeliuuendusviisaastakut, mis peaks briti nišimargi tarvitamist laialdasemaks muutma.