Neljapäeval alanud ralli avalöögiks olnud 3,5 km pikkuse staadionikatse lõpetas Rauam klassi 11. ajaga. Tõsine võistlus algas aga alles reedel, mil asuti kihutama Kreeka kivistel kruusateedel. Hommikul sõidetud nelja kiiruskatse järel toimunud hooldusesse sisenedes oli Rauam PWRC arvestuses tublil viiendal kohal.

Pärastlõunal aga algasid probleemid ning Itaalia meeskonna TopRun hooldataval Mitsubishi Lancer Evo IX-l kihutanud eestlased olid sunnitud võistluse päeva eelviimasel katsel katki jätma. Põhjuseks oli elektrisüsteemi rike.

Rauam — Kraag jätkasid võistlust laupäeval superally süsteemis, olles langenud oma klassis 16. kohale. Teine täispikk päev algas ralli pikima, 48,88 kilomeetri pikkuse katsega. Seal tekkisid Lanceril probleemid kütusepumbaga ning kiiret aega välja sõita polnud taas võimalik.

Kahe kiiruskatse vahel oli rehvivahetuseks ja pisiremondiks ette nähtud lühike hoolduspaus, kus autole pandi peale uus pump. Sellele järgnenud katsel tuli meestel aga üle elada uus katsumus. Kiiruskatse algusosas kolmanda käigu kurvile järgnenud tagasipöördes sattus nende Mitsubishi ratas teel olnud auku, misjärel auto parem nurk üles kerkis ning masin üle katuse lendas. Sõitjad viga ei saanud ning ka Mitsubishi oli võimeline edasi liikuma, kuid mitmeminutiline kaotus tekkis sellest, et kaardilugeja küljele maandunud autot polnud läheduses keegi kiiresti ratastele aitamas.

Et avarii tagajärjel oli radiaator lekkima hakanud, tuli Rauamil kahel viimasel katsel ja pikal ülesõidul tihti peatuda. Lõunases pikas hoolduses tehti autole kiire remont ning mindi pärastlõunastele katsetele, kus kordus juba hommikul esinenud probleem kütusepumbaga. Ka õhtused katsed sõideti läbi tagasihoidlikus tempos ning lootusest, et viimaseks päevaks saadakse masin korda.

Kuigi mitmete tehniliste probleemide ja samuti oma eksimuse tõttu ralli viimast võistluspäeva klassi üldarvestuse lõpust alustanud Rauamil polnud suure ajalise kaotuse tõttu enam kõrgeid kohti võimalik püüda, püüdis ta ka pühapäeval püsida kiiremate sõitjate tempos.

Pühapäevasel esimesel kiiruskatsel sõitis Rauam välja PWRC-arvestuse parima aja, mis on tema esimeseks katsevõiduks MM-rallil. Siiski ei alanud päev probleemideta, sest sama 20-kilomeetrise kiiruskatse viimased 6 km läbisid eestlased taas kütusepumba rikkest tingitud „jõnksutava“ autoga.

Pühapäevases hoolduses püüdis meeskond taas välja selgitada, millest on korduv rike tingitud, kuid vea jälile ei saadud ning ralli tuli lõpuni kulgeda rikkis masinaga.

Rauami sõnul pakkus lõppenud ralli tema jaoks erinevaid emotsioone. „Loomulikult oli raske, kui pidin reedel healt kohalt katkestama tehniliste probleemide tõttu ning kahju on sellest, et kahe viimase võistluspäeva jooksul saime muredeta läbida väga vähe kilomeetreid,“ sõnas ta. Samas leiab 23-aastane piloot, et lõppenud ralli tulemused annavad talle juurde meelekindlust. „Korras autoga suutsin Kreekas püsida kogenumate sõitjate tempos ning neid ka edestada,“ ütles Rauam.