Põnevusega oodati, mis juhtub 2004. aasta mudeliga Double Cab, mille kabiinil on neli “täismõõtu” ust. Siseruumilt ja sisenemise-väljumise mugavuse poolest muutus auto sedaanilaadsemaks ja peaks teenima lisapunkte. Mis tegelikult juhtus?

Toyotal oli valida kahe võimaluse vahel. Esiteks – jätta telgede vahe samaks (3,26 m) ja lühendada veokasti. Teiseks – teha pikk kabiin kombinatsioonis sama mahuka kastiga. Valiti viimane tee. Selleks projekteeriti autole uus raam ja kasvatati telgede vahe 3,57 meetrini. Kasti mõõtmed jäidki praktiliselt endiseks. Tulemuseks oli selgelt raskem (tagaveolisena 2,14 tonni) ja kohmakam veoauto. Pöördering kasvas ligemale 80 cm, tühimass keskelt läbi 175 kg võrra (sedagi tänu tõigale, et vedrustust ja pidureid oluliselt ei tugevdatud; tagaratastel on endiselt trummelpidurid).

Mootor jäi endiseks – moodne kahe nukkvõlliga 240 hj –, ent auto kasvanud massi ja võistlejate sadakond hobujõudu võimsamaid mootoreid arvestades kipub võimsusest pisut puudugi tulema. Tundra Access Cab oli igati paras auto, uus aga oluliselt kohmakam manööverdamisel ning roolimisel raskem-tundetum. 5,8 m pikk auto ei mahu paljudesse garaažidesse lihtsalt ära.

"Double Cab tõstis Tundra teise autoklassi. Temas on vähem Tundrat ja rohkem veoautot," ütles üks Access Cabi omanikke tabavalt.